
Administrasjons- og servicemedarbeider
LKG HOLDING AS
- Frist 11.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du en variert arbeidshverdag i et godt arbeidsmiljø? Bli en del av et voksende selskap!
LKG Innovation AS er et familiekonsern som vokser i god fart og har sterke verdier innenfor bærekraft, samfunnsansvar og en lidenskap for nytenking. Selskapet er morselskap til bedrifter som LKG Holding AS og Pharma Marine AS.
Vi er stolte over å bruke kunnskapen og tradisjonene fra generasjonene før oss, og kombinere de med dagens teknologi. Hos Pharma Marine produseres det høykvalitets omega-3 produkter som gir familier verden over en bedre livskvalitet. Produksjonen holder til på vakre Terøy, Søvik, der det eksporteres produkter til store deler av verden i både bulk, flasker og porsjonsposer. LKG Holding sine forretningsområder er hovedsakelig innen investering, økonomi og administrasjon. Selskapet holder til på idylliske Håhjem Gård i Skodje.
Konsernet LKG Innovation har ca. 100 ansatte og er godt rustet for videre vekst. Nå trenger vi flere kloke hoder som kan være med på denne reisen og styrke vår organisasjon.
Vi ser derfor etter en Administrasjons- og servicemedarbeider som er strukturert, nysgjerrig, service-minded og resultatorientert.
Som Administrasjons- og servicemedarbeider vil du ha en viktig støttefunksjon i de daglige aktivitetene i våre lokaler på Håhjem og Terøya. Du vil jobbe tett opp mot både ledelse og operativt personell, og ha en viktig rolle i vårt dedikerte team. Du kan forvente en jobb i et inkluderende arbeidsmiljø der ingen dager er like med gode utviklingsmuligheter. Stillingen krever initiativ, struktur og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
Arbeidsoppgavene vil blant annet omfatte:
Støtte til økonomi- og administrasjonsavdelingen
Støtte til gastronomiavdelingen
Bistå med organisering og forberedelse av møter, besøk og arrangement
Daglig orden i kantine, møterom og kontorfellesskap
Diverse ærend og annet forfallende kontorarbeid
Kvalifikasjoner og egenskaper:
Administrativ eller servicerelatert utdanning, eller relevant erfaring fra lignende stilling
Evne til å se bedriften og medarbeidere sitt behov for støtte og bistand
Omgjengelig og positiv i møte med besøkende
Selvstendig og effektiv
God IT-kompetanse
Trygg i norsk og engelsk kommunikasjon, skriftlig og muntlig
Arbeidssted vil variere mellom våre kontorer på Terøy og Valle. Noe kjøring må påregnes og førerkort klasse B er derfor nødvendig for stillingen.
For oss er det viktig med et godt arbeidsmiljø og ansatte som trives. Vi har ordninger som varm lunsj tre dager i uken og gode avtaler på treningssenteret i Søvik. Vi har også både mindre og større sosiale aktiviteter gjennom året.
Hos oss får du muligheten for både personlig og faglig utvikling, konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger. Du vil bli en del av et godt arbeidsmiljø med dyktige kolleger.
Vi er opptatt av likestilling og mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke. Hvis dette er noe som kan passe for deg, så vil vi svært gjerne høre fra deg.
Ferdigheter
- Kjøre bil
- Kundeservice
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 6260 Skodje
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Event og arrangementer, Matvareproduksjon og -industri
- Stillingsfunksjon: Kjøkken- og kantinemedarbeider, Kontor og administrasjon, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
service, administrasjon, arrangement, utviklingsmuligheter, kontorarbeid
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442420988
- Sist endret