
Executive Assistant
Ode AS
- Frist 18.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Ode AS søker Executive Assistant
Executive Assistant jobber tett på CEO og får et unikt innblikk i alle delene av virksomheten i Ode. Stillingen inngår som en del av administrasjonen i Ode konsernet. Rollen som Executive Assistant innebærer å sikre effektiv drift av CEO og ledergruppens hverdag. Dette innbefatter blant annet kalenderstyring, møteorganisering, kommunikasjon og reiseplanlegging. Det legges vekt på profesjonalitet, diskresjon og effektivitet.
Ansvarsområder
- Administrativ støtte til CEO og sekundært til ledergruppen
- Administrere kalendere, avtaler og møter
- Organisere interne og eksterne møter, inkludert forberedelse av møtedokumenter, referater og oppfølging av tiltak.
- Koordinere og bidra i prosjekter på ledernivå
- Planlegge og bestille reiser, inkludert logistikk og reiseregningshåndtering
- Håndtere sensitiv informasjon med høy grad av diskresjon
- Koordinere arrangementer, messer og workshops sammen med andre relevante ressurser i konsernet
- Alene eller i samarbeid med andre planlegge og gjennomføre faglige og sosiale samlinger
- Sørge for at daglige operasjoner flyter smidig, også på detaljnivå
- Koordinere aktivitet knyttet opp mot gjester, og sikre at alle besøkende får en profesjonell og hyggelig opplevelse
Personlige egenskaper
- Profesjonell og diskret
- Strukturert og detaljorientert
- Fleksibel, proaktiv og løsningsorientert
- Gode samarbeidsevner og relasjonsbygger
- Høy arbeidskapasitet og evne til å prioritere i en travel hverdag
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen administrasjon, økonomi eller kommunikasjon
- Erfaring fra tilsvarende rolle, gjerne i et internasjonalt miljø
- Meget gode ferdigheter i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Sterke digitale ferdigheter (Office 365, Teams, PowerPoint m.m.)
- Evne til å håndtere sensitiv informasjon med høy grad av diskresjon
Ode tilbyr
- En sentral rolle med stor påvirkningskraft
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
Stillingen rapporterer til CEO
Tiltredelse etter avtale og kontorsted i Ålesund.
Lever din CV og søknad på www.ode.no innen søndag 18. januar.
FerdigheterAI-generert
- Administrativ støtte til bedriftsledere
- Digitale ferdigheter
- Konfidensiell datahåndtering
- Logistikk
- Microsoft 365
- Microsoft Power Point 2011
- Microsoft Teams
- Reiseregninger
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Vi bygger en ny næring for oppdrett av torsk langs kysten av Norge – fra rogn til ferdig
torskefilet. Vår integrerte verdikjede sikrer et produkt i verdensklasse, tuftet på lang erfaring
og kunnskap.
- Sektor: Privat
- Sted: Ystenesgata 6b,, 6003 Ålesund
- Bransje: Fiskeri og oppdrett
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Administrasjon, Organisering, Struktur, Arrangementer, Løsningsorientert
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442003376
- Sist endret

