Prosjekt- og økonomicontroller
Busengdal Transport As
- Frist 11.januar 2026
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Prosjektcontroller på høyoktan ønskes!
Vil du være med å skape de beste prosjektene ?
Som Prosjekt- og økonomicontroller hos Busengdal Transport AS får du en nøkkelrolle tett på anleggsprosjektene. Du blir en strategisk sparringspartner for prosjektlederne og bidrar til god styring og lønnsom utvikling - fra innsiden.
Hos Busengdal handler rollen om langt mer enn bare rapportering. Du er med fra start til slutt, tett på prosjektene der beslutningene tas, og hjelper til med å sikre riktige valg underveis.
Her er det kort vei fra idé til handling og du får jobbe med både store og små prosjekter sammen med dyktige fagfolk som brenner for å levere kvalitet. Hos oss skal du ikke bare følge tallene, men bruke dem aktivt til å styre og utvikle Busengdal videre.
Arbeidsoppgaver- Sammen med prosjektledelsen ha løpende oversikt og kontroll over økonomi og flyt i prosjektene
- Være en aktiv faglig sparringspartner for prosjektledere
- Utarbeide og vurdere prognoser sammen med prosjektteamet
- Følge prosjektene tett ute på anleggene
- Bidra til systematisk håndtering av usikkerhet gjennom hele prosjektløpet
- Forbedre og videreutvikle økonomisystemer, rutiner og prosesser
- Utvikle relevante KPI-er som sikrer bedre styring og resultater
- Utdanning og/eller erfaring med Supply Chain Management
- Bachelor- eller mastergrad innen økonomi, revisjon eller tilsvarende
- Erfaring fra prosjektøkonomi, controlling eller regnskap
- Evne til å skape, forstå og forklare tall, samt omsette dem til praktisk innsikt i prosjektene
- Stor interesse for dataverktøy, Excel, teknologi, systemer og forbedringsmuligheter
- Evne til å forenkle komplekse problemstillinger på en effektiv måte og sette mål for hvordan man kan løse oppgavene.
- Strukturert og flytorientert
- Kvalitets- og ansvarsbevisst
- Samarbeidsorientert og tillitsskapende
- Nysgjerrig og utviklingsorientert
- Modig og utfordrende
- Tørr å stille spørsmål, utfordre og utgjøre en forskjell
- Flytende norsk og engelsk
- En variert hverdag tett på prosjektene
- Reell mulighet til å påvirke og utvikle
- Et ungt og godt arbeidsmiljø med kolleger du vil trives med
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Gode pensjonsordninger (tariffavtale med AFP-ordning)
- Gode forsikringsordninger, blant annet helse- og behandlingsforsikring
- Moderne utstyr og støtte for å lykkes i rollen
FerdigheterAI-generert
- Behersker IT-/datasystemer
- Bokføring
- Controlling
- Dataanalyseverktøy
- Forsyningskjedestyring
- Kunnskap om teknologi
- Microsoft Excel
- Prosjektøkonomi
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Vår arbeidsstokk består av 200 dyktige og dedikerte medarbeidere og i 2025 forventer vi en omsetning på over 550 millioner kroner. Hos oss får du en trygg og stabil arbeidsplass med varierte og spennende oppgaver over hele Sunnmøre – i et arbeidsmiljø preget av samarbeid, kvalitet og utvikling.
Alle selskapene i gruppen er i vekst og vi opplever god økning i oppdragsmengde på både etablerte og nye prosjekter. Fremtiden ser lys ut og vi trenger deg for å løse utfordringene som venter.
- Sektor: Privat
- Sted: Digernes næringsområde 9, 6260 Skodje
- Bransje: Industri og produksjon, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Controller, Planlegger
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Prosjektleder, Controller, Innovasjon, Planlegger, Supply Chain Management
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442146057
- Sist endret
