
Office Manager
Ode AS
- Frist 18.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Ode AS søker Office Manager
Stillingen som Office Manager inngår som en del av administrasjonen i Ode konsernet. Rollen innebærer å lede driften av konsernets hovedkontor i Ålesund, samt naturlige aktiviteter tilknyttet dette. Stillingen er variert, serviceorientert og sentral i selskapets hverdag – du vil være bindeleddet mellom ledelsen, medarbeiderne og fasilitetene på kontoret.
Ansvarsområder:
- Overordnet ansvar for daglig kontordrift
- Administrativ støtte til ledelsen
- Planlegging og gjennomføring av sosiale aktiviteter og trivselstiltak
- Innkjøp av inventar, rekvisita og annet utstyr
- Ansvar for praktiske oppgaver knyttet til kontordrift og fasiliteter
- Følge opp kontordrift, kantinedrift, leverandører og andre tjenester
- Koordinere teknisk support fra eksterne leverandører
- Oppfølging av generelle henvendelser til selskapet
- Bidra til et godt arbeidsmiljø gjennom synlighet og service
- Være vårt ansikt utad ved å ta imot gjester, tilrettelegge for møter, og sørge for at alle besøkende får en profesjonell og hyggelig opplevelse
- Løse løpende ad hoc-oppgaver
- Bistå i administrative og HR–relaterte oppgaver
- Bistå med konsernrelaterte aktiviteter ved behov
Personlige egenskaper
- Proaktiv og initiativrik
- Evne til å skape orden og struktur
- Relasjonsbygger med positiv energi
Kvalifikasjoner
- Erfaring fra administrasjon, kontordrift eller lignende rolle
- Gjerne høyere utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Gode ferdigheter i Microsoft Office og digitale verktøy
- Strukturert, serviceinnstilt og løsningsorientert
- Sterke kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
- Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og prioritere effektivt
Ode tilbyr
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
Stillingen rapporterer til HR Manager, og samarbeider tett med alle avdelinger.
Tiltredelse etter avtale og kontorsted i Ålesund.
Lever din CV og søknad på www.ode.no innen søndag 18.januar
FerdigheterAI-generert
- Administrativ støtte til bedriftsledere
- Bruke Office-programvare
- Byggforvaltning, drift,vedlikehold
- Kontorledelse
- Levering av materialer og utstyr
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Vi bygger en ny næring for oppdrett av torsk langs kysten av Norge – fra rogn til ferdig
torskefilet. Vår integrerte verdikjede sikrer et produkt i verdensklasse, tuftet på lang erfaring
og kunnskap.
- Sektor: Privat
- Sted: Ystenesgata 6b,, 6003 Ålesund
- Bransje: Fiskeri og oppdrett
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kontordrift, Koordinering, Administrasjon, HR, Innkjøp
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442001316
- Sist endret


