
Økonomikonsulent
LKG HOLDING AS
- Frist 11.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Bli en del av et voksende selskap med mye kunnskap og innovasjon!
LKG Innovation AS er et familiekonsern som vokser i god fart og har sterke verdier innenfor bærekraft, samfunnsansvar og en lidenskap for nytenking. Selskapet er morselskap til bedrifter som LKG Holding AS og Pharma Marine AS.
Vi er stolte over å bruke kunnskapen og tradisjonene fra generasjonene før oss, og kombinere de med dagens teknologi. Hos Pharma Marine produseres det høykvalitets omega-3 produkter som gir familier verden over en bedre livskvalitet. Produksjonen holder til på vakre Terøy, Søvik, der det eksporteres produkter til store deler av verden i både bulk, flasker og porsjonsposer. LKG Holding sine forretningsområder er hovedsakelig innen investering, økonomi og administrasjon. Selskapet holder til på idylliske Håhjem Gård i Skodje.
Konsernet LKG Innovation har ca. 100 ansatte og er godt rustet for videre vekst. Nå trenger vi flere kloke hoder som kan være med på denne reisen og vi ønsker å styrke vår økonomifunksjon. Vi ser derfor etter en Økonomikonsulent som er strukturert, nysgjerrig, resultatorientert og har god faglig tyngde innen regnskap og økonomi.
Din arbeidshverdag:
Ansettelsen vil være i LKG Holding AS og du vil utføre økonomi- og regnskapsfunksjoner for alle selskapene i konsernet. Som en del av vårt team vil du få en unik mulighet og posisjon til å bli involvert i et bredt spekter av arbeidsoppgaver innen økonomi, regnskap og administrasjon. Du vil være en viktig ressurs i arbeidet med å sikre effektive rutiner, korrekte regnskap og god rapportering for alle konsernets selskaper.
Vi har fokus på å dele kunnskap, spille hverandre gode og dra nytte av hverandres kompetanse og erfaringer. Hos oss vil du bli en del av en fremtidsrettet og trygg arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø.
Dine viktigste arbeidsområder:
Regnskap og lønn
Budsjett og kalkyler
Prosjektoppfølging
Rapportering
Effektivisering av rutiner
Er det deg vi leter etter?
Vi ser for oss at du er en nøyaktig, strukturert og nysgjerrig lagspiller som har et stort ønske om å bidra til utvikling og videre vekst for organisasjonen. Du er også en resultatorientert og analytisk tallknuser som bidrar med gode beslutningsgrunnlag. For å kunne mestre denne rollen har du solide IT ferdigheter og relevant arbeidserfaring fra regnskap, revisjon, controlling eller lignende. En bachelor eller master innen økonomi og administrasjon, revisjon, regnskap eller finans er også viktig for å kunne lykkes.
Kjenner du deg igjen i dette?
Grip sjansen og send oss en søknad!
Hva vi tilbyr:
Vi tilbyr deg fast stilling i et internasjonalt konsern med fokus på kvalitet, innovasjon og bærekraft. Hos oss får du muligheten for både personlig og faglig utvikling, konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger. Du vil bli en del av et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer. Her får du muligheten til å påvirke og bidra til konsernets videre vekst og suksess.
Hvis dette er noe som kan passe for deg og dine fremtidsplaner, så vil vi svært gjerne høre fra deg snarest. Vi er opptatt av likestilling og mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
Ferdigheter
- Bedriftsøkonomi
- Bokføring
- Budsjettarbeid
- Controlling
- Digitale ferdigheter
- Lønnskjøring
- Rapportering
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 6260 Skodje
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Matvareproduksjon og -industri, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Controller, Lønn, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
økonomikonsulent, økonomi, rapportering
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442417655
- Sist endret