Teknisk kundekonsulent
Legala AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
🚀 Bli vår nye tekniske kundekonsulent hos Legala! 🚀
Legala er en hurtigvoksende B2B SaaS-bedrift i fronten av Legal Tech, og vi søker nå en motivert teknisk kundekonsulent som er serviceinnstilt og teknisk kompetent. Du vil være en nøkkelperson i å sikre at våre kunder får maksimal verdi ut av våre systemer og løse tekniske oppgaver for våre kunder. Du vil rapportere til CTO.
Arbeidsoppgaver og ansvar
Kundestøtte
Være førstelinjekontakt for våre kunder via e-post og telefon.
Hjelpe kundene med å bruke systemet vårt og svare på spørsmål knyttet til funksjonalitet.
Kundeprosesser
Håndtere onboardingprosessen for nye kunder etter at de er overført fra salgsteamet.
Sikre at kundene kommer raskt i gang og får en god start med systemet.
Tekniske oppgaver
Utføre datamigrering og andre standardiserte tekniske oppgaver.
Sikre at kundedata er korrekt overført.
Bidra til den daglige driften av servere og systemer.
Vi ser etter deg som:
Har arbeidserfaring med kundestøtte og tekniske oppgaver. Erfaring fra arbeid med advokatfirmaer eller SaaS-bedrifter er et pluss, men ikke et krav.
Trives med en kombinasjon av support og tekniske utfordringer.
Er selvstendig, selvgående og effektiv, og trives i et miljø med høyt tempo.
Er detaljorientert, organisert, og initiativrik.
Har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk.
Din hverdag hos oss
Du vil være i front på saker, ha direkte kontakt med kundene våre og jobbe i et miljø med høyt tempo. Dette innebærer en rekke standardiserte tekniske oppgaver, spesielt innen datamigrering. Du vil også ha muligheten til å forbedre kundetilfredshet ved å optimalisere prosesser og samarbeide med kolleger på tvers av avdelinger for å løse komplekse saker, både internt og eksternt.
Hva er spesielt med Legala?
I Legala jobber vi i skjæringspunktet mellom den juridiske bransjen og teknologi. Teamet vårt består av erfarne fagpersoner med bakgrunn fra ulike bransjer, inkludert juss, IT, og finans. Sammen bidrar vi til bedriftens vekst og jobber for å bygge et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø.
Vi tilbyr:
Subsidierte lunsjer, gratis snacks og forfriskninger tilgjengelig i vårt moderne kontor på Skøyen.
Hyppige sosiale arrangementer og nettverksmuligheter for å knytte bånd med kolleger og skape et levende arbeidsmiljø.
Konkurransedyktig lønn, utviklingsmuligheter og muligheten til å forme din karrierevei i selskapet.
Et ambisiøst miljø hvor vi er rause med ros, stiller opp for hverandre, heier på gode ideer og innspill, og gir konstruktive tilbakemeldinger.
Ved spørsmål om stillingen, ta kontakt med Martin Close på e-post: martin.close@legala.no.
Ferdigheter
- Database migrering
- Systemadministrasjon
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Legala ble grunnlagt i 2018 med en klar visjon: å hjelpe advokater med å levere tjenester av høy kvalitet til sine klienter gjennom effektiv, brukervennlig og kostnadseffektiv programvare.
I dag er vi en etablert aktør i det norske Legal Tech-markedet og har opplevd en ekstrem vekst de siste årene. Som en stolt del av STP.One, en av Europas ledende Legal Tech-bedrifter, har vi nå styrket ambisjonene våre og satser på ytterligere vekst.
- Sektor: Privat
- Sted: Drammensveien 123, 0277 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor, PÃ¥ kontoret
- Bransje: IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundekonsulent, saas, legaltech, teknisk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 431345279
- Sist endretÂ
