Fagutvikler
Bragd Kompetanse AS
- Frist 14.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Engasjert fagutvikler innen arbeidsinkludering
Bragd Kompetanse er i stadig utvikling, og vi søker nå etter en fagutvikler i 100 % stilling med arbeidssted Brumunddal/Gjøvik. Du vil få base ett av stedene, men det må påregnes arbeid begge steder.
Vi er på jakt etter en person som er opptatt av fagutvikling innen arbeidsinkludering, som liker å jobbe med mennesker og ønsker å bidra til at andre lykkes. Du må være strukturert, trives med å jobbe i team og være en god relasjonsbygger. Vi jobber styrkebasert, og verdsetter at våre ansatte har ulik og variert bakgrunn. Våre verdier er raushet, muligheter og mestring.
Rollen som fagutvikler er ny i virksomheten, og den som ansettes får god mulighet til å forme rollen. Fagutvikler rapporterer til leder arbeidsinkludering, og vil jobbe tett med øvrige ansatte i hele organisasjonen for å videreutvikle det faglige arbeidet med arbeidsinkludering i Bragd.
Oppgavene vil bl.a. bestå i å sikre at vi har lik kvalitet i tiltaksleveransen, uavhengig av hvem som er jobbkonsulent. Følge med på faglige trender i bransjen. Oppfølging av at nye verktøy for kartlegging, oppfølging og arbeidsgiverkontakt tas i bruk. Planlegging og gjennomføring av fagmøter og fagsamlinger for ansatte og tiltaksdeltakere. Følge opp vår faglige verktøykasse, og metodikk. Lede fremtidige utviklingsprosjekt.
Nav er vår viktigste samarbeidspartner og hovedoppdragsgiver. Det er derfor viktig å ha god evne til samhandling og endring i forhold til de rammer Nav til enhver tid setter.
Ønskede kvalifikasjoner:
Relevant høyskoleutdanning eller universitetsutdanning, gjerne innen samfunnsfag
Formell kompetanse innen Appreciative Inquiry som metode, eller dokumenterbar realkompetanse
Erfaring fra individuell veiledning/karriereveiledning vil være en fordel
Erfaring med prosessledelse
Erfaring fra arbeid med arbeidsinkludering
Erfaring fra å holde fagmøter og opplæringsaktiviteter i gruppe
Gode kommunikasjonsferdigheter både skriftlig og muntlig
God digital kompetanse
Stillingen krever at du har førerkort klasse B, og at du disponerer egen bil
Vi søker deg som er:
En god relasjons- og nettverksbygger
Resultatorientert med evne til å jobbe selvstendig og strukturert
Tydelig, motiverende og med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Glad i å fordype deg i fag og metode, men som også har en praktisk og pragmatisk tilnærming
Engasjerende, løsningsorientert og fleksibel
En positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi kan tilby:
En utfordrende jobb i en engasjert personalgruppe
Varierte hverdager med gode påvirkningsmuligheter
Et unikt tverrfaglig kompetansemiljø som er i stadig utvikling
God pensjonsordning og lønn etter avtale
Politiattest må fremlegges ved ansettelse, i henhold til «Lov om Arbeidsmarkedstjenester»
Vi ser frem til å motta din søknad og CV.
Søkerlisten vil bli gjort tilgjengelig for Bragds ansatte.
Dersom du ønsker å unntas fra listen, legg ved en kort begrunnelse i søknaden. Vi vurderer ønsket individuelt og gir beskjed dersom dette ikke kan imøtekommes.
Ferdigheter
- Digitale ferdigheter
- Kommunikasjonsevner
- Opplæring av medarbeidere
- Relasjonsbygging
- Veiledning
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Bragd Kompetanse AS er en Arbeids og Inkluderingsbedrift med hovedkontor i Gjøvik, og avdelingskontor i Brumunddal, Hov og Dokka. Vi samarbeider tett med NAV og tilbyr arbeidsrettede tiltak for å bidra til at flere inkluderes i arbeidslivet.
- Sektor: Privat
- Sted: Rambekkvegen 5, 2816 Gjøvik
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Annet
- Stillingsfunksjon: Kvalitetssikring, Prosjektledelse, Veileder
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
fagutvikler, arbeidsinkludering, styrkebasert, brumunddal, gjøvik
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442573293
- Sist endret


