Personlig/administrativ assistent (50 %) – Drift, oppfølging, og styrearbeid
Warmflake AS
- Frist 10.12.2025
- Ansettelsesform Fast
- Årslønn 620 000 - 700 000 kr
Ledelse-/adm støtte i voksende virksomhet
Warmflake er en ung Med Tech bedrift som for tiden leverer løsninger til forsvarssektoren. Selskapet er part i FoU-prosjekter i forsvarssektoren, og har hatt sine første leveranser av banebrytende livreddende utsyr til blant annet Ukraina. Den faglige og forretningsmessige hovedinnretningen er så langt å utvikle det såkalte Warmflake-systemet for å motvirke prehospital hypotermi for skadde blødende soldater. Altså å holde skadde blødende soldater varme slik at blodet lett kan koagulere både under evakuering og operasjon på feltsykehus.
I vår voksende virksomhet har vår daglige leder behov for støtte/avlasting.
Om rollen
Vi søker en strukturert, selvstendig og pålitelig ledelses- administrativ assistent i 50 % stilling for å avlaste daglig leder. Rollen kombinerer administrasjon, budsjettoppfølging, logistikk samt ansvar for oppfølging av styrearbeid. Personen vil være en nøkkelressurs i daglig drift og ha ansvar for koordinering av kundedialog, møteoppfølging, produksjons- og logistikkoppføling samt støtte til ledelsen.
Dette passer for en selvstendig person som ønsker tett kontakt med næringslivet og ansvar for sentrale administrative prosesser i en voksende virksomhet.
Hovedoppgaver
Administrasjon budsjett og drift
Dialog/oppfølging med økonomiansvarlig om budsjettet
Daglig administrasjon så som
E-post, koordinering og løpende dokumenthåndtering
Møtekoordinering, reiseplanlegging, arrangementer og kalenderadministrasjon
Digital arkivering og organisering av dokumenter i en fornuftig struktur
Utarbeide enkle rapporter og oversikter.
Strukturere og forbedre interne arbeidsflyter.
Styreoppfølging (sentral del av rollen)
Planlegge og koordinere styremøter, herunder styringsgruppemøter og generalforsamlinger.
Utarbeide og sende ut møteinnkalling og agenda.
Skrive, kvalitetssikre og følge opp styreprotokoller.
Håndtere elektronisk signering av protokoller og dokumenter (for eksempel via Signant, BankID, m.m.).
Registrere protokoller og relevante saker i Brønnøysund når nødvendig.
Arkivering og strukturering av styredokumentasjon.
Sikre korrekt formalia og tidsfrister.
Logistikk, forsendelse og lager
Pakking av bestillinger (små/mellomstore produkter).
Beherske tollregler og merverdiavgiftsbestemmelser
Bestille frakt via Posten, Bring, DHL, UPS eller andre aktører.
Opprette og følge opp sporingsnummer til leveransen er fullført.
Kundekommunikasjon ved forsinkelser, avvik eller retur.
Enkel lagerstyring (beholdning, emballasje, rekvisita).
Kunde- og næringslivskontakt
Proaktiv kommunikasjon med B2B-kunder, distributører og samarbeidspartnere.
Svare på kundehenvendelser og være et profesjonelt kontaktpunkt.
Oppfølging mot mulige samarbeidspartnere.
Representere selskapet utad med service og struktur.
Ansvarsområder
Fullt eierskap til forsendelses- og leveringsprosesser.
Strukturert og korrekt håndtering av styrearbeid og protokoller.
Ukentlig rapportering til ledelsen på drift, budsjett, logistikk og administrasjon.
Tett koordinering med daglig leder om oppgaver og tidsfrister.
Initiativ til forbedring av rutiner og systemer.
Kvalifikasjoner
Må-krav
Erfaring fra administrasjon, kontorledelse, budsjett, logistikk eller koordinatorroller.
Erfaring eller trygghet rundt styrearbeid, møteprotokoller og signeringsprosesser.
Svært god struktur og selvstendighet.
Gode skriftlige og muntlige ferdigheter på norsk og engelsk.
God digital kompetanse (Office/Google, CRM, signeringsverktøy, fraktportaler).
Ønsket, men ikke krav
Erfaring med forsendelser og fraktløsninger.
Kjennskap til Brønnøysundregistrene.
Erfaring fra mindre selskaper/«startups».
Interesse for entreprenørskap og vekstprosjekter.
Personlige egenskaper
Selvstendig og tar ansvar for egne prosesser.
Strukturert og ryddig – spesielt på protokoller og dokumentasjon.
Initiativrik og handlekraftig.
Profesjonell og god representant utad til selskapets omgivelser.
Løsningsorientert og komfortabel med å finne praktiske løsninger.
Arbeidssted og arbeidstid
50 % stilling, fleksibel arbeidstid (men for eksempel mellom 10-14).
Kombinasjon av hovedsakelig hjemmekontor og fysisk oppmøte (ved pakking, møter, lager).
Muligheter for økt stillingsprosent ved vekst.
Vi tilbyr
Varierte oppgaver og stort ansvar.
Tett samarbeid med gründere og næringsliv.
En rolle der du bygger struktur og profesjonalitet i selskapet.
Muligheter for vekst innen drift, styrearbeid og koordinering.
Søknadsprosessen
Kort søknad med CV kan også leveres pr e-post til: post@warmflake.com .
Tiltredelse så snart som mulig i løpet av 2026.
Lønn etter avtale.
Søknadsfrist: 10 desember 2025.
Ferdigheter
- Administrasjonsarbeid
- Arkivere dokumenter
- Digitale ferdigheter
- Dokumentasjonsforvaltning
- Forvaltningskompetanse
- Logistikk
Om arbeidsgiveren
Warmflake er en ung Med Tech bedrift som for tiden leverer løsninger til forsvarssektoren. Selskapet er part i FoU-prosjekter i forsvarssektoren, og har hatt sine første leveranser av banebrytende livreddende utsyr til blant annet Ukraina. Den faglige og forretningsmessige hovedinnretningen er så langt å utvikle det såkalte Warmflake-systemet for å motvirke prehospital hypotermi for skadde blødende soldater. Altså holde skadde blødende soldater varme slik at blodet lett kan koagulere både under evakuering og operasjon på feltsykehus.
- Sektor: Privat
- Sted: 0120 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Forsvar og militær, Medisinsk utstyr og rekvisita
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Ledelsesstøtte, administrasjon, Budsjettoppfølging, styreoppfølging, PA
Annonseinformasjon
- FINN-kode 439235737
- Sist endret
