HR- og back office-støtte
BERNER AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Vi trenger en hverdagshelt til HR- og Back Office
Ta en aktiv del i vår hverdag – bli HR- og back office-støtte hos Berner Norge!
Er du en som får energi av å holde ting i gang og sikre at hverdagen flyter? Berner Norge AS søker en strukturert og praktisk HR- og Back Office-medarbeider i 50 % vikariat – med oppstart så snart som mulig og varighet frem til 30. juni. Dette er rollen for deg som liker operativt arbeid og har sans for detaljer.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
HR-administrasjon: bistå med rekruttering, onboarding og oppfølging av personaldata
Vedlikehold av dokumentasjon og datasystemer
Bidra med støtte under innføringen av nytt HR-system
Utføre administrative oppgaver og støtte i rutiner som krever struktur og nøyaktighet
Bistå ved behov i support- og økonomifunksjoner
Hva forventer vi av deg?
Du liker å få oppgaver fra A til Å, og har en praktisk tilnærming
Du har god struktur, arbeidskapasitet og oppmerksomhet på detaljer
Du lærer raskt og trives med å jobbe selvstendig
Du er trygg på bruk av PC og digitale hjelpemidler
Erfaring fra administrasjon, back office eller HR-relaterte roller er en fordel, men vi setter også pris på riktig innstilling og gjennomføringsevne
Hos oss får du:
En sentral rolle i det daglige arbeidet – der du bidrar til at ting fungerer som de skal. Du får jobbe tett med både HR og øvrige støttefunksjoner, og blir en viktig del av maskineriet som får hverdagen til å gå rundt hos Berner Norge. Som del av et stort, europeisk konsern får du også verdifull erfaring med solide prosesser og brede fagmiljøer på tvers av landegrenser. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, fleksibilitet og konkurransedyktige betingelser.
Høres dette ut som en jobb for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg! Send din søknad og CV så snart som mulig – vi vurderer fortløpende.
Bli med oss i Berner Norge – der vi får ting til å skje, hver dag!
Ferdigheter
- Back Office-oppgaver
- Behersker IT-/datasystemer
- Dataferdigheter
- Personaladministrasjon
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Holmaveien 25, 1339 Vøyenenga
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Kontorarbeid
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
hr, back office, onboarding, rekruttering, hr system
Annonseinformasjon
- FINN-kode 436016430
- Sist endret

