Personal og rekruttering
Pilar Personell AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Vi søker Bemanningsrådgiver til snarlig oppstart
Vi er inne i en hektisk periode og søker derfor en bemanningsrådgiver til snarlig oppstart. Du vil ha ansvar for å etablere, bygge og opprettholde sterke relasjoner med både kunder og kandidater.
Du vil samarbeide tett med kolleger for å sikre leveranser i tråd med kundens forventninger og mål. I tillegg vil du samarbeide tett med kundene for å forstå deres krav og preferanser, og deretter bistå med å matche kandidater til rett stilling. Din rolle vil være avgjørende for å sikre kundetilfredshet og opprettholde langsiktige relasjoner.
Hvem ser vi etter:
Vi ser etter en uredd og proaktiv person som liker å finne løsninger selv, men som også vet når det er riktig å spørre om hjelp. Du strekker deg langt for å sikre en god kundeopplevelse, men er ikke redd for å si din mening og være en sparringspartner for dine kunder.
Arbeidsoppgaver
- Identifisere kundens behov, utfordringer og mål for å kunne tilby skreddersydde løsninger og rådgivning
- Koordinere og administrere rekrutteringsprosessen fra start til slutt
- Bygge og opprettholde sterke relasjoner med både kunder og kandidater
- Utføre regelmessige kundeoppfølginger for å evaluere tilfredshet og identifisere muligheter for forbedring
- Identifisere potensielle kandidater gjennom ulike rekrutteringskanaler
- Gjennomføring av intervjuer og referansesjekk
- Utforming av arbeidsavtaler
- Forefallende administrativt arbeid
Personlige egenskaper
- Evne til å bygge relasjoner - stillingen handler om å bygge nettverk, både med kandidater og med bedrifter. Evnen til å etablere gode, langsiktige relasjoner vil være avgjørende for suksess i rollen.
- Resultatorientert: Du setter klare mål og har en sterk drivkraft for å oppnå dem. Du evner å identifisere hva som er viktig for å levere resultater og jobber målbevisst for å nå disse.
- Målrettet - Du setter seg tydelige mål og jobber hardt for å nå dem.
- Selvdisiplinert - Holder deg fokusert og gir ikke opp lett.
Vi tilbyr
- Fleksibel arbeidstid
- En støttende bedriftskultur med en flat bedriftsstruktur
- Gode muligheter for en karrierevei og mulighet for eierskap i et selskap i sterk vekst
Hvis dette høres ut som en stilling for deg, ser vi frem til å høre fra deg! Snarlig oppstart, helst i desember.
FerdigheterAI-generert
- Administrativ prosessstyring
- Referansesjekk
- Rekruttering av kandidater
- Utarbeide kontrakt
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Drammensveien 852, 1383 Asker
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
Nøkkelord
Bemanning, Rekruttering, HR, KAM, Kundeansvarlig
Annonseinformasjon
- FINN-kode 438956916
- Sist endret
