Ung kvinne med blå boblejakke og hodelykt

Vær synlig når kunden er i kjøpsmodus

Som kunde av FINN torget har du en helt unik mulighet for å nå ut til en aktiv målgruppe. Her deler vår merkevareekspert sine tips til hvordan du kan bygge din merkevare.

Helt unik posisjon

I 2019 hadde FINN torget over 400 millioner besøk. Hver nordmann brukte i gjennomsnitt 7,37 timer på siden. De ulike kategoriene på Torget har i gjennomsnitt over 3,7 millioner besøk i løpet av en måned. I en underkategori som for eksempel "Sykkelsport" kan det være over 700 000 søk per måned i høysesongen. Ingen kan konkurrere med FINN når det kommer til besøk. Markedsplassen er tilgjengelig hele døgnet og man kan se etter sitt nye produkt fra hvor som helst. Og for deg er dette en kanal som kan brukes til mer enn produktannonser.

Innsikten vi sitter på gjør at vi kan forutsi etterspørsel for et produkt. Vi har flere tilbud for kunder som vil være ekstra synlige, blant annet det vi kaller Merkevare.

Helene Christensen Pfister er ansvarlig for merkevare på FINN torget. Hun hjelper kunder med å finne de riktige verktøyene for å fremme både produkter og bedrifter.

- Å være godt synlig for potensielle kunder når de er i kjøpsmodus, øker sannsynligheten for at de velger akkurat ditt produkt.

  • Helene Christensen Pfister, merkevareansvarlig hos FINN torget

    Helene Christensen Pfister, merkevareansvarlig hos FINN torget

Bygg din merkevare på FINN

Med produktet Merkevare kan du kjøre eget budskap som bannerannonser i ulike formater. Bannerne kan vises enten på en valgt hovedkategori som for eksempel "Sport og friluftsliv", eller en underkategori som for eksempel "Sykkelsport". Du kan også velge å vise annonsen innenfor spesifikke søkeord som "elsykkel" eller "sofa".

Du velger budskapet helt selv. Det kan eksempelvis være knyttet til en kampanje på et produkt, eller ren profilering av din bedrift eller kanskje nettbutikk.

  • Datamaskin med FINN.no på skjermen

    Slik kan en merkevarekampanje for salg av sykler se ut på FINN torget.

- Dette er en perfekt måte å styre budskapet ditt mot en målgruppe som er på jakt etter akkurat det du selger!

Vil du vite mer om dine muligheter for merkevarebygging på FINN? Ta kontakt med Helene på telefon 92 43 76 32 eller e-post helene.christensen.pfister@finn.no.