Moderne buet nybygg med leiligheter web

Nybygg Prosjekt

God og effektiv markedsføring er viktig i alle faser av et prosjekt. Med Nybygg Prosjekt gir vi deg en mer fleksibel annonse, stappfull av nye funksjoner designet for å gi deg best mulig effekt når prosjektet ditt er klart for salg.

Publisert 2. november 2020 kl. 14.57

Da vi lanserte Nybygg Kommer for salg fikk du mulighet til å markedsføre prosjektene dine og samle interessenter tidlig. Behovene i markedsføringen endrer seg når flere detaljer i prosjektet er på plass og du er klar for salgsstart. Først og fremst er det viktig at potensielle boligkjøpere opplever annonsen din som oversiktlig og at det er enkelt å orientere seg i prosjektet ditt. Vi har derfor ryddet opp og fremhevet nøkkelinformasjon og kvaliteter i prosjektet. Ny enhetsvelger er på plass, med helt nye funksjoner som enkel tilgang til plantegninger og mulighet for å fremheve enheter i prosjektet. Å melde interesse for prosjektet er også bare ett klikk unna!

Hva er nytt med Nybygg Prosjekt?

Tidslinjen i toppen av annonsen kjenner dere fra Nybygg Kommer for salg-annonsene. Denne gjør det enkelt for boligkjøper å se fremdriften i prosjektet. Interessenter kan sette seg på liste via en egen knapp, eller få mer informasjon ved å laste ned salgsoppgave eller besøke prosjektets egen hjemmeside.

Med den nye enhetsvelgeren er det enkelt å sortere på pris, størrelse og beliggenhet i bygget. Brukerne kan også åpne plantegninger direkte i velgeren. Inntil fire valgfrie enheter i prosjektet kan fremheves på prosjektforsiden og i toppen av enhetsvelgeren.

Vi vet at boligkjøpere ønsker å få informasjon både om hvem som selger og hvem som bygger et prosjekt. Tydelig profil er derfor inkludert i den nye prosjektannonsen. Vi har også gitt plass til mer informasjon, logoer fra både selger og utbygger og flere kontaktpersoner. De nye prosjektannonsene er selvfølgelig også 100 prosent reklamefrie.

Område er viktig ved valg av bolig. I de nye prosjektannonsene har vi laget plass til et stort og detaljert kart. Inkludert er også en alltid oppdatert Nabolagsprofil der potensielle boligkjøpere kan bli litt bedre kjent med nabolaget, se kollektivtilbudet, og se reisetid til for eksempel jobb eller skole.

Les mer om Nabolagsprofil her

Vi vet at utbyggers omdømme er viktig for kjøpere av et nybygg (Eiendomsundersøkelsen 2019). En viktig nyhet er at dere nå kan presentere utbygger og fordeler med å velge nybygg fra denne som innholdsmarkedsføring direkte i den nye prosjektannonsen.

Varslinger holder interessen varm

En prosjektannonse ligger i gjennomsnitt over ett år på FINN, og det er viktig å holde på interessen til de som følger prosjektet. Vi sender derfor varslinger til alle som følger og har favorittmerket prosjektet ditt ved viktige milepæler i prosjektet, som salgsstart og visningshelger. Målet er at også disse registrerer seg med navn og kontaktinformasjon.

Hva koster de nye prosjektannonsene?

Der du tidligere forhåndsbetalte for prosjektannonsene dine ved publisering, går vi nå over til en månedlig abonnementsmodell der alt er inkludert. Prisen bestemmes av hvor i landet prosjektet ditt befinner seg og hvor mange enheter som til enhver tid er til salgs i prosjektet. Mange kjenner allerede prinsippene i prismodellen fra Kommer for salg-annonsene. Forskjellen er at prisene for de nye prosjektannonsene er avhengig av prosjektets størrelse og hvor mange enheter som er til salgs i prosjektet. Dette påvirker prisen både for små og store prosjekter. Jo færre enheter som er til salgs og igjen i prosjektet, jo lavere blir månedsprisen.

Prisene inkluderer følgende:

Slik fungerer prismodellen

Treff riktig med BLINK Nybygg

BLINK Nybygg er et tilleggsprodukt som kan aktiveres både i Nybygg Kommer for salg-fasen og senere i prosjektet. Trenger du ekstra oppmerksomhet før en visningsrunde eller ved salgsstart, er dette produktet skreddersydd for å treffe de riktige boligkjøperne.

Kort fortalt sørger BLINK Nybygg for å spre annonsen din på nettsteder som VG, Aftenposten og Facebook. Med vår unike teknologi finner vi de som har sett på lignende annonser på FINN, men som enda ikke har sett akkurat din annonse. Slik kan du være sikker på å nå ut til en høyst relevant målgruppe.

Les mer om BLINK Nybygg her