Nå har du tilgang til en helt ny annonsetype som er skreddersydd til markedsføring av fritidsboligprosjekter i alle faser – fra salgsstart til siste enhet er solgt. Med denne kan du samle interessenter tidlig, og vise frem fritidsboligen på en smakfull og oversiktlig måte for potensielle kjøpere.
Prosjektannonsen er allerede tilgjengelig i FINNs bedriftssenter. Foreløpig er den ikke lansert i meglersystemene, men vi vil gi beskjed så fort dette er på plass.
Dette får du med den nye annonsen
Tidslinje øverst i annonsen som gjør det enkelt for potensielle kjøpere å se fremdriften i prosjektet.
Medium annonsestørrelse i resultatlisten
Automatisk fornying av annonsen hver 30. dag
Interessenter kan sette seg på liste via en egen knapp, eller få mer informasjon ved å laste ned salgsoppgave eller besøke prosjektets egen hjemmeside.
Tydelig profil gir 100 % reklamefrie annonser og full oppmerksomhet fra potensielle kjøpere. Tydelig profil lar deg legge inn mer informasjon, logoer fra både selger og utbygger, samt flere kontaktpersoner.
En innholdsmodul nederst i annonsen lar deg berike annonsen med artikler om utbygger, prosjektet, lokalområdet og andre relevante ting.
Utvalgte enheter kan fremheves på prosjektforsiden og i toppen av enhetsvelgeren.
Nabolagsprofil med stort og detaljert kart. Les mer om Nabolagsprofil her.
Varslinger holder interessen varm
En prosjektannonse ligger i gjennomsnitt over ett år på FINN, og det er viktig å holde på interessen til de som følger prosjektet. Interessenter kan enten lagre annonsen som favoritt og følge prosjektets utvikling på FINN, eller de kan sette seg på interessentlisten og motta informasjon direkte fra deg som utbygger eller megler.
Hva koster den nye annonsen?
Prisen bestemmes av hvor i landet prosjektet ditt befinner seg og hvor mange enheter som til enhver tid er til salgs i prosjektet. Prismodellen er delt i to; Nord-Norge og Sør-Norge.
Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på eiendomkoordinator@finn.no, så hjelper vi deg.