
On-site konsulent
Atea AS
- Frist Vi vurderer fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Vi søker etter en onsite-konsulent for retail! Vil du være med på reisen?
Å jobbe med onsite support hos oss er en svært viktig rolle som representant for Atea.
Sammen med et landsdekkende team er du smilet som redder dagen når teknisk utstyr feiler og må byttes.
Om rollen:
I denne rollen vil du jobbe selvstendig både fra Ateas kontor, kundens kontor og ved behov i kundens butikker og kundens andre lokasjoner, som en del av et erfarent team du kan støtte deg på. Du vil jobbe svært tett opp mot kunden og bli kjent med deres tekniske utfordringer, store som små, og være den selvsagte hverdagshelten som bidrar til å løse disse.
En dag hos Team Retail er aldri helt lik, og omfanget i oppgavene strekker seg fra alt til veldig grunnleggende enkle og helt opp til mer utfordrende og omfattende prosjekter over flere dager. Kunden er helt avhengig av at elektronikken de bruker på jobb til enhver tid fungerer, og som deres nærmeste funksjon for IT-støtte, legger vi mye stolthet og innsats for å levere til forventningene - og gjerne litt ekstra.
Her blir du virkelig aldri ferdig utlært – og hvis denne tankemåten resonnerer med deg, kan det være akkurat deg vi søker!
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet innebære:
- Løse oppdrag og prosjekter onsite hos kunde
- Logistikk og utstyrshåndtering
- I perioder uten onsite-oppdrag, besvare innkomne henvendelser fra kunde via telefon og e-post
- Jobbe med hardware fra bl.a. HP, Lenovo, Zebra, mfl.
- Jobbe med Windows, Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
- Ticket-håndtering i ServiceNow som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
- Bidra med å oppdatere og vedlikeholde intern dokumentasjon som benyttes i arbeidet
- Dialog med relevante tredjeparter
Vi søker deg som:
- Har fagbrev i IKT-driftsfag, IKT-servicefag, telekommunikasjon, dataelektroniker eller annen relevant utdanning
- Relevant arbeidserfaring fra butikk eller onsite, og kundeservice/kundebehandling vektlegges
- Har erfaring med Windows, Exchange, Citrix, Active Directory og Office 365
- Har god teknisk innsikt og tilnærming til teknologi
- Trives med feilsøking og motiveres av problemløsing
- Har plettfritt vandel/politiattest
- Har førerkort kl. B
Hvem er så du?
Du bør være selvstendig, trives med variasjon og laptop som primært arbeidsverktøy og være komfortabel med å møte kunden fysisk, men også snakke over telefon, siden majoriteten av arbeidsoppgavene foregår i dialog med kunde i sanntid. Du må beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig, da kommunikasjon med både kunder og tredjeparter forutsetter dette.
Du får base hos Atea sitt hovedkontor i Oslo, men vil også jobbe mye ute hos kunder i Oslo-området så vil derav bli noe reisevirksomhet.
Vi er en gjeng som trives i hverandres selskap, og setter både kompetanseutveksling, samarbeid og samhold høyt. Her vil du få gode muligheter til å styre hverdagen selv, i tillegg til både personlig og faglig utvikling med mulighet for videre karrieremuligheter i selskapet.
Vi behandler søknader fortløpende, så ikke nøl med å søke! Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med Thomas Hansen, Team Manager, på Thomas.Hansen at atea.no.
FerdigheterAI-generert
- Active Directory (IT-nettverk)
- Citrix
- Kjøre
- Microsoft 365
- Microsoft Windows
- ServiceNow
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
- Sektor: Privat
- Sted: 0579 Oslo
- Bransje: IT, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Drift/Operations, IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Onsite, Konsulent, Windows, Microsoft, Active Directory
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442855778
- Sist endret