Crew Sales Agent, International Crew Desk
Scandic Hotels Norge
- Frist 06.01.2026
- Ansettelsesform Fast
Crew Sales Agent, International Crew Desk
Vi søker nå etter en ny ansatt på teamet "International Crew Desk", som er en del av Scandic Group & Meeting.
Crew Sales Agent har ansvar for å drive salg og koordinering, samt sikre høy gjestetilfredshet gjennom hele kundereisen basert på individuelle kundebehov.
Rollen krever oppmerksomhet, en positiv tilnærming og levering av en sømløs serviceopplevelse i verdensklasse. Crew Sales Agent må arbeide i tråd med Scandics standarder og prosesser, og opptre som en sterk ambassadør samtidig som selskapets verdier og kompetanser opprettholdes.
Crew Sales Agent vil, i samarbeid med Manager International Crew Desk, bistå med å utvikle og ha ansvar for segmentene Crew og IRR.
Hos oss vil du få muligheten til å jobbe selvstendig samtidig som du vil tilhøre et fantastisk team med kompetente og erfarne kollegaer.
Dine arbeidsoppgaver:
Salg og kundehåndtering
- Håndtere forespørsler, utarbeide tilbud, følge opp pristilbud, konvertere avtaler og fakturere i tråd med Scandics standarder og prosesser.
- Sikre høy gjestetilfredshet gjennom hele kundereisen ved å forstå individuelle kundebehov og tilby skreddersydde løsninger.
- Arbeid i henhold til fastsatte strategier, overhold avtaler og gjeldende kampanjer.
- Sørg for et godt samarbeid med relevante avdelinger, inkludert Revenue, Hotel Operations, Sales og Finance, i tråd med avdelingens prosesser
Operasjonell kvalitet og etterlevelse
- Følge avdelingens rutiner og standarder på nøkkelområder.
- Følg rutiner i salgsprosessen, som håndtering av forespørsler, tilbudsutforming og konvertering, detaljplanlegging og fakturering.
Kvalitetssikring
- Ta ansvar for å levere en salgsprosess av høy kvalitet ved å sikre nøyaktighet og effektivitet i alle oppgaver.
- Støtt teamet i å nå individuelle og avdelingsvise KPI-er.
- Delta på nødvendige opplæringsøkter og møter for å styrke kompetanse og holde deg oppdatert på nye retningslinjer og prosedyrer.
- Opprettholde oppdatert kunnskap og informasjon om gjeldende kampanjer, lojalitetsprogrammer og kundeavtaler.
Kvalifikasjoner
- Minimum videregående skole eller tilsvarende
- Erfaring fra liknende stilling, fortrinnsvis fra hotellbransjen
- Kunnskap i Opera Cloud (PMS) er en fordel
- Du er analytisk og har et strategisk hode
- God basis kunnskap i Excel, M365 og teknisk forståelse
- Flytende norsk (el. annet skandinavisk språk) – og engelskkunnskaper
- Gode kommunikasjons evner både skriftlig og muntlig
- Erfaring med å jobbe i en konseptdrevet virksomhet og følge fastsatte tidslinjer og strategier.
- Dokumentert erfaring med salg og kundehåndtering.
- Erfaring med samarbeid på tvers av flere funksjoner i en organisasjon.
- Strukturert og løsningsorientert
Vi søker deg som er:
- Proaktiv, selvdrevet, detaljorientert og målrettet
- Strukturert, nøyaktig og med øye for detaljer
- Pålitelig og tillitsskapende
- Fleksibel og takler en variert og stor arbeidsmengde
- Utpreget serviceinnstilt
- Ansvarsfull og motiveres av gode resultater og tilbakemeldinger
- Faglig sterk og kommersielt anlagt
- Trives i et miljø hvor man utfordres
Stillingen inkluderer noe kvelds- og helgearbeid.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Vi verdsetter mangfold og inkludering på arbeidsplassen vår og er interessert i å lære mer om dine behov og eventuelle tilrettelegginger som kan støtte deg i å lykkes i denne rollen. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av funksjonsnivå eller bakgrunn.
FerdigheterAI-generert
- Fakturering
- Gjennomføre aktivt salg
- Microsoft Excel
- Norsk
- Salgserfaring
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Scandic er Nordens ledende hotellkjede med 280 hoteller i 6 land, hvorav over 85 av disse ligger i Norge. Hver dag jobber våre 14.000 medarbeidere med ett mål for øyet, å få gjestene våre til å føle seg velkommen hos oss. Som Nordens mest bærekraftige hotellkjede fokuserer vi alltid på miljø, samfunnsansvar og tilgjengelighet.
DO YOU SHARE OUR VALUES?
BE A PRO - GROW IN YOUR ROLE AND THE ORGANISATION
You are empowered to go in your desired direction, whichever that might be.
BE YOU - AMONG FRIENDS
You can be yourself at Scandic, that’s how we are able to give that genuine personal service to our guests. We don’t always know what challenges we will face during the day, but we will solve them together.
BE CARING - FOR THE BENEFIT OF TOMORROW
We will challenge you to take initiatives to accelerate the positive change for earth and build this and future generations as a whole.
BE BOLD - MAKE YOUR ACTIONS MATTER
You are trusted to step out of your comfort zone and make a difference. We have the muscles to make use of great initiatives.
- Sektor: Privat
- Sted: Brynsalléen, 0667 Oslo, Norge, 0667 Oslo
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Hotell og overnatting, Luftfart
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Planlegger
- Arbeidsspråk: Engelsk, Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442844986
- Sist endret
