In Housesales & Optimization Manager
Quality Hotel Residence
- Frist 2026-01-20
- Ansettelsesform Fast
In Housesales & Optimization Manager
Er du klar for å skape uforglemmelig gjesteopplevelser? På Quality Hotel Residence er ingen dag lik den andre - heldigvis! Hos oss handler alt om møter mellom mennesker. Her kan alt fra bedriftskickoffs og inspirerende konferanser, til det store, viktige årsmøtet bli til virkelighet. Vi skaper minneverdige øyeblikk, og nå søker vi deg som vil være med og bidra til dette - som vår nye Inhouse og Optimisation Manager!
Stillingens formål:
Sikre at arbeidet til Inhouse Sales & Optimization Manager gjennomføres på en måte som bidrar til å nå hotellets salgs- og kvalitetsmål, og til vår overordnede målsetting om å være "den beste leverandøren på konferanse og idrettsrelatert virksomhet i Sandnes regionen"
I tett samarbeid med berørte avdelingsledere optimalisere og kvalitetssikre hotellets F&B og M&E produkt og produksjon for å bidra til våre effektivitets- og kvalitetsmål, samt vår overordnede målsetting om å være "den beste leverandøren på konferanse og idrettsrelatert virksomhet i Sandnes regionen"
Stillingens ansvarsområder:
Stillingen har drift- og resultatansvar for Inhouse sales & Optimization Manager.
Stillingen har et overordnet rådgivende ansvar for berørte avdelinger i F&B og M&E.
Stillingens arbeidsoppgaver
Aktivt og strategisk oppsøkende salg mot nye og eksisterende kunder
Booke og gjennomføre kundemøter og visninger
Drive og følge opp eget budsjett og aktivitetsmål
Forhandle avtaler og skape vinn-vinn-løsninger
Utarbeide og sikre nødvendige driftsrutiner.
Invitere til og gjennomføre driftsmøter med høy kvalitet og kvalitetssikre resultatet.
Kvalitetssikre og utvikle gjeste-samhandlingen og -opplevelsen i henhold til mål og standarder.
Sette konkrete salg og mersalg mål for avdelingen (M&C og F&B)
Sikre at avdelingen når sine økonomiske mål.
Sikre og gjennomføre økonomiske rutiner, både daglige, ukentlige og månedlige.
Ansvar for losji grupper
Invoice & Account Ledger Manager
Sammen med berørte avdelingsleder aktivt jobbe for å sikre og forbedre våre produkter i F&B og M&E.
Sammen med berørte avdelingsleder aktivt jobbe for å sikre og forbedre vår gjest leveranse i F&B og M&E.
Sammen med berørte avdelingsleder aktivt jobbe for å sikre og forbedre vår effektivitet i F&B og M&E
Sammen med resten av ledergruppen bidrar det til utvikling og måloppnåelse for hele hotellet.
Kvalitetssikre at vi opererer i henhold til standarder for bærekraftig drift.
Ansvar for oppfølging av kunder
Dyktig på salg og relasjonsbygging
Bruke og beherske salgsoppfølgingsverktøy
Ansvar for å optimalisere konferanse og banquetbelegget til rett pris sammen med salgsteamet (kluster salg)
Selge hotellets tjenester til primært bedriftsmarkedet gjennom oppsøkende nye kunder og eksisterende kunder
Sende og følge opp tilbud, samt bekreftelse og innleggelse registrering i systemer.
Stillingen har mandat til innenfor den naturlig drift å ta de nødvendige avgjørelsene for å utøve stillingens formål og arbeidsoppgaver.
Stillingen kan inkludere Duty vakt i helgene og on call duty.
I den rolige perioden når F&B- og M&C-avdelingene er stengt, forventes det at manageren tar ferie eller hjelper til i en annen avdeling.
Stillingen inngår i ledergruppen ved hotellet.
Stillingen rapporterer til GM
Hvem ser vi etter?
Kvalifikasjoner
Kjennskap til- og erfaring med digitale verktøy
Erfaring fra serviceyrker og reiseliv er en fordel
Flytende norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
Erfaring fra B2B-salg er en fordel
Strukturert og selvgående
Erfaring med salg, M&C, F&B, budsjettstyring og innkjøp.
Personlige egenskaper
Løsningsorientert
Selvstendig og har gode samarbeidsevner
Trives med å skape gode kundeopplevelser
Lojal og god moral
Effektiv, kvalitetsbevisst og resultatorientert
"Yes we can" holdning
Være en stolt ambassadør for Quality Hotel Residence og Strawberry
Hvorfor velge Quality HotelTM & Strawberry?
Vi tilbyr mer enn bare en jobb - vi tilbyr en plass hvor du kan vokse, både personlig og profesjonelt. På Quality HotelTM tror vi på generøs gjestfrihet, og det gjelder også vårt personale. Hos oss får du:
- Et dynamisk og pulserende arbeidsmiljø hvor ingen dag er lik.
- Muligheter for karriereutvikling og vekst innen Strawberry.
- Personalrabatter og friends & family-priser på våre 200+ hotell.
- Fire gratis hotellnetter hvert år.
- 25 % rabatt på mat og drikke på alle våre restauranter og barer.
- Fantastiske tilbud på opplevelser, reiser, shopping og mye mer.
Om Strawberry
Strawberry er ikke et hvilket som helst selskap i hotellbransjen - vi er en rebell med et varmt, bankende hjerte. Strawberry er en portal til en verden av mer enn 240 hotell, 120 restauranter og 20 spaanlegg, hvor vi skaper tusenvis av opplevelser hver dag. Strawberry bygger på våre kjerneverdier: energi, mot og begeisting. Vårt team, bestående av 20 000 kvalifiserte medarbeidere fra mer enn 166 land, er det som får oss til å vokse.
Søknadsfrist: 20.01.2026, men kandidater kan kalles inn fortløpende.
FerdigheterAI-generert
- B2B - erfaring
- Bruke verktøy
- Digitale ferdigheter
- Kvalitetssikring
- Mat og drikke
- Økonomistyring
- Oppsalg
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Det er en grunn til at det er akkurat du som ønsker å jobbe i Strawberry. Du ser muligheter på våre 100 destinasjoner. Du tror du vil passe inn i vårt mangfold blant 18.000 ansatte. Du er spent på våre fantastiske hotellkjeder og du har energi, mot og begeistring så det holder. Vil du vite mer om oss? Vi gleder oss til å høre fra deg!
Quality HotelTM er en del av Strawberry.
- Sektor: Privat
- Sted: Julie Eges gt 5, 4306 Sandnes
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Hotell og overnatting
- Stillingsfunksjon: Løsningssalg, Produktsalg, Salg
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442632548
- Sist endret

