Innkjøper
Modena Gruppen AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å sikre smarte innkjøp og bygge Modenas fremtidige innkjøpsstruktur ved vårt Sentrallager?
Besitter du en sterk interesse for logistikk, vareflyt og strategiske innkjøp? Har du erfaring med personalansvar?
Vi søker en strategisk og resultatorientert innkjøper med ansvar for innkjøp og logistikk, gjerne med erfaring innen personalledelse. I denne rollen får du en sentral posisjon i å videreutvikle, effektivisere og gjennomføre vår innkjøps- og logistikkstrategi. Du vil bidra til å styrke hele verdikjeden – fra leverandør og transport til sluttbruker – med fokus på kvalitet, kostnadseffektivitet og bærekraft. Selv om du blir en del av et kompetent og sammensveiset team, vil du også ha en selvstendig rolle med stort ansvar og mulighet til å påvirke virksomhetens operative og strategiske retning.
Dine hovedoppgaver:
Ansvar for prognoser, planlegging og tilgjengelighet av varer – standard, sesong og kampanje.
Overvåke og videreutvikle automatisk vareforsyningssystem til butikk.
Initiere forbedringer innen lagerstyring, kvalitet og lønnsomhet.
Følge opp servicegrad, leveringspresisjon, kvalitetsavvik og nøkkeltall.
Personalansvar for avdelingen
Kvalifikasjoner:
Utdanning innen økonomi, logistikk eller innkjøp.
Minimum 3–5 års erfaring med innkjøp og vareforsyning.
Gode analytiske evner og systemforståelse.
Sterke kommunikasjonsevner i norsk og engelsk og en høy integritet.
Personlige egenskaper:
Er strukturert, nøyaktig og har god evne til å se detaljer og helhet.
Interesse for digitaliserte innkjøpssystemer og optimalisering av disse.
Motiverer, bygger sterke team og skaper entusiasme.
Har høy gjennomføringsevne og trives med ansvar.
Er analytisk, forretningsorientert og ser muligheter for forbedring.
Tar initiativ og jobber selvstendig, samtidig som du samarbeider godt på tvers av fagmiljøer.
Modena tilbyr:
En spennende og ansvarsfull rolle i et selskap i vekst.
Gode utviklingsmuligheter.
Konkurransedyktige betingelser.
Kjenner du deg igjen? E r du klar for en spennende mulighet?
Send oss din søknad i dag!
Ferdigheter
- Administrere inventar
- Anskaffelser
- Avviksanalyse
- Etterfylle varer
- Logistikk
- Strategisk innkjøp
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Modena Fliser ble etablert i mars 1986, og er i dag en av landets ledende flis og natursteinskjeder med egne butikker og forhandlere. Vår målsetting er å være den ledende kjeden innen flis- og natursteinsprodukter.
Modena består i dag 25 butikker i Norge, med til sammen 130 ansatte. Kjeden er en totalleverandør til både proff-, prosjekt- og privatmarkedet. Dette krever at vi til enhver tid har førsteklasses kvalitetsprodukter fra anerkjente produsenter til konkurransedyktige priser og vilkår. Våre medarbeidere holder et høyt kompetanse- og servicenivå, og vårt mål er å være er å være en profesjonell fagkjede.
Modena Fliser kjeden har i dag en konsernomsetning på kr 500 mill, med god og lønnsom drift. Vi ser for oss en videre vekst og utvikling gjennom de neste årene. Kjeden har sitt hovedkontor på Stangeland i Sandnes, hvor vi holder til i nye, flotte lokaler.
- Sektor: Privat
- Sted: Rigedalen 54, 4626 Kristiansand S
- Bransje: Butikk og varehandel, Grossisthandel import/eksport, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Innkjøp/forhandling, Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
innkjøp, logistikk, strategiske innkjøp, personalledelse, prognoser
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442543315
- Sist endret