Innkjøper
Hytech Personnel AS
- Frist Fortløpende
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Vi søker en erfaren innkjøper lokalt i Stavanger Regionen
Sammen med kunde søker vi en erfaren og strukturert Innkjøper.
Rollen har ansvar for innkjøp av indirekte materialer og tjenester, og dekker hele innkjøpsprosessen - fra leverandørkartlegging til kontrakts- og ordreoppfølging.
Du vil spille en viktig rolle i å støtte både kortsiktige og langsiktige forretningsmål, bidra til kostnadsreduksjon og sikre effektive, bærekraftige innkjøpsprosesser på tvers av organisasjonen.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvarlig for innkjøp og salg av materialer og tjenester
- Fokus på kostnadsreduksjon, produktivitetsforbedringer, kontantstrøm og variabel kost-kontroll
- Lede innkjøpsprosesser fra forespørsel, ordreutstedelse og oppfølging i tråd med selskapets retningslinjer
- Ha ansvar for egne leverandører for indirekte kjøp og bestillinger
- Utvikle og implementere leverandør- og kategoristrategier i samarbeid med globale innkjøpsteam
- Kontraktsforhandlinger, prosessendringer og implementering av bærekraftig kostnadskontroll
- Tett samarbeid med finans for å dokumentere og validere økonomisk effekt av innkjøpsprosjekter
- Minimum 3 års relevant erfaring innen innkjøp eller supply chain management
- Utdannelse inne innkjøp, supply chain management, økonomi eller finans er en fordel
- God kompetanse i MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Erfaring med innkjøpssystemer som Oracle og/eller Ariba er en fordel
- Gyldig arbeidstillatelse i Norge og villig til reiseoppdrag ved behov
- Gode kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Strukturert, effektiv og flink til å prioritere
- Gode ferdigheter innen prosjektledelse, forhandlingsevne og kontinuerlig forbedringsarbeid er en fordel
- Evne til å samarbeide på tvers av avdelinger
Ved spørsmål ta kontakt på mail: christian@hytech.no eller birthe@hytech.no
FerdigheterAI-generert
- Administrere kontrakter
- Anskaffelser
- Forsyningskjedestyring
- Forsyningsledelse
- Håndtere kontantstrøm
- Kostnadskontroll (Financial controlling)
- Microsoft Office
- Redusere kostnader
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Skvadronvegen 27, 4050 Sola
- Bransje: Olje og gass
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling
Nøkkelord
Innkjøp, Innkjøp og forhandling, Innkjøp og planlegging, Supply Chain Management, Innkjøpsforhandlinger
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442164076
- Sist endret