Meglerassistent
House of Yachts AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Meglerassistent til Norges råeste båtmeglerselskap
House of Yachts er et spesialisert båtmeglerselskap som jobber med noen av de mest attraktive fritidsbåtene i Norge. Vi er et lite, ambisiøst team som brenner for kvalitet, relasjoner og gode resultater for kundene våre.
Nå søker vi en Meglerassistent som skal jobbe tett med én av våre toppmeglere og sørge for at han kan bruke mest mulig tid på kunder, befaringer og salg.
Om rollen
Som meglerassistent er du tett på salgsprosessen fra A til Å. Du:
Støtter salget: gjør førstekontakt og enkel oppfølging mot private selgere, booker møter og koordinerer befaringer, og bistår praktisk ved enkelte visninger.
Holder orden på admin og kontrakter: hjelper til med kontrakter, egenerklæringer, skipsregistrering, innhenting av tilbud på frakt/finansiering/forsikring, og sørger for at dokumenter kommer på plass til rett tid.
Sikrer struktur og informasjonsflyt: samler inn og strukturerer utstyrslister, servicehistorikk og båtdata, registrerer informasjon i CRM og skriver korte sammendrag etter møter og visninger.
Bidrar på markedssiden: er med på å utforme prospekter og annonser, og hjelper til med enklere innhold til sosiale medier.
Avlaster i hverdagen: hjelper til med kalender- og reisekoordinering for megler, og har kontroll på utlegg og grunnlag til oppgjør.
Du jobber primært for én megler, men er også en ressurs for resten av teamet ved behov.
Hvem vi ser etter
Vi tror du vil lykkes hos oss dersom du:
Har svært gode skriftlige og muntlige ferdigheter i norsk
Har erfaring fra arbeidslivet fra før – dette er ikke din første jobb
Har god kommersiell forståelse og trives med å bidra til at hjulene går rundt i en liten bedrift
Liker høyt tempo, tåler mange baller i luften og klarer å skifte fokus raskt uten å miste oversikten
Er strukturert, ryddig og detaljfokusert
Er komfortabel med vanlige digitale verktøy og sosiale medier
Det er en fordel om du:
Har erfaring fra båtliv (privat eller profesjonelt)
Har jobbet med salg, megling eller kundeservice tidligere
Du ser for deg å trives i en operativ/administrativ rolle over tid – ikke bare som et kort mellomstopp. Du trigges av å skape resultater sammen med andre, og trives i en rolle der du er tett på salget selv om det ikke alltid er du som står fremst.
Arbeidssted og betingelser
Arbeidssted: Kontor i Dicks vei 12, Lysaker
Arbeidstid: Hovedsakelig ordinær arbeidstid mandag–fredag
Ansettelsesform: Fast, fulltid
Lønn: Konkurransedyktige betingelser, tilpasses erfaring og kvalifikasjoner
Send din søknad og CV til: henrik@h-y.no
Ferdigheter
- Administrere kontrakter
- Customer Relationship Management (CRM)
- Digitale ferdigheter
- Kundeservice
- Organisere data
- Sales support
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
House of Yachts ble etablert i 2017 og er spesialister på formidling av fritidsbåter av høy kvalitet. Vi kombinerer sterk faglig kompetanse med en genuin lidenskap for båtliv, og har som mål å være førstevalget for krevende båt eiere i Norge.
Vi legger stor vekt på relasjonsbygging og langvarige kundeforhold, og hjelper gjerne klientene våre med hele spekteret av båtrelaterte tjenester gjennom et utbredt nettverk av dyktige samarbeidspartnere.
- Sektor: Privat
- Sted: Dicks vei 12, 1366 Lysaker
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Eiendom, Maritim og offshore, Shipping
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Megler, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
meglerassistent, båtmegling, båtliv, administrasjon, kundeservice
(1/6)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442538832
- Sist endret
