
2. linje support
Kreatif AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Teknisk support/brukerstøtte med utviklerkompetanse
Krèatif er en av Nordens mest spennende netthandelsleverandører. Vi ser nå etter flere erfarne utviklere som ønsker å være med på å utvikle Frigg med tilhørende løsninger og moduler til å fortsette reisen mot den gunstige netthandelsløsningen for vårt marked. Vi har en stor kundeportefølje som spenner fra små til store netthandelsprosjekter, og vi vinner stadig nye spennende avtaler. Vi kan tilby en utfordrende jobb i et selskap med fokus på moderne systemutvikling og prosjekter basert på kreativ nytenkning. Vi tilbyr et miljø hvor du kan videreutvikle din faglige kompetanse, dele og få kunnskap, samt sparre med andre dyktige fagfolk
Arbeidsstedet er i Moss, og hos oss vil du møte et team som er dedikert opptatt av kundene våre.
Vil du vite mer om Kreatif, kan du besøke oss på www.kreatif.no
Arbeidsoppgaver:
Har du erfaring fra brukerstøtte og liker å bli utfordret?
Vi søker etter en teknisk 2. linje support medarbeider som er selvgående, har teknisk bakgrunn og innehar erfaring med IT brukerstøtte og feilsøking på IT systemer.
Du er en person som har lyst til å være en del av et aktivt og engasjerende fagmiljø og som vil bidra med egen erfaring og kompetanse.
Vi ser etter deg som trigges av faglig nysgjerrighet, og har en genuin interesse av å løse tekniske utfordringer for våre kunder.
Du er strukturert og kan prioritere selv om hverdagen kan bli hektisk.
Det er viktig at du er serviceinnstilt og imøtekommende mot våre kunder og partnere som trenger støtte, og liker godt å arbeide i team.
Dine arbeidsoppgaver vil primært være å løse tekniske supportoppgaver i samarbeid med vårt utviklerteam.
Stillingen vil inngå i vårt Customer Success team.
Ansvarsområder:
Yte teknisk støtte til våre kunder og partnere i samarbeid med vår Customer Success og utviklingsavdeling
Delta i spennende prosjekter innen web og applikasjonsutvikling
Behandle innkommende saker i vårt supportsystem fra alle våre kunder
Bidra til høy teknisk kvalitet på tilbakemeldinger mot kunder og leverandører
Supportere 1. linjesupport og være et bindeledd mellom produksjon og kunde
Utøve profesjonell og helhetlig kundedialog
Bidra til å utvikle kompetansenivå hos 1. linje i bedriften
Kommunisere med kunder i vårt supportsystem
Bidra til gode kundehistorier
Delta som teknisk støtte i prosjekt implementeringer.
Kunderelaterte utviklingsoppdrag
Vi tilbyr:
En meget spennende og utfordrende stilling
Mulighet for å jobbe med noen av landets mest spennende nettbutikker og ny teknologi
Fokus på faglig utvikling og kompetanseheving
Konkurransedyktige betingelser
Energisk, inkluderende og kreativt arbeidsmiljø med hovedkontor i Moss hvor vi støtter hverandre.
Et aktivt fagmiljø hvor det legges til rette for faglig utvikling gjennom spennende prosjekt, kurs og sertifiseringer
Mange dyktige medarbeidere, fleksibilitet og mulighet til å utvikle dine faglige ferdigheter.
Mulighet for å vokse i stilingen
Kvalifikasjoner:
Høyere utdannelse fra høyskole eller universitet, relevant fagutdanning og lang erfaring kan kompensere for utdanningsnivå
Generell erfaring med brukerstøtte og supportsystemer
God systemforståelse og flink til feilsøking
God erfaring med ASP.NET, C# og webutvikling
Erfaring med HTML/CSS og JavaScript (TypeScript er en fordel)
Fordel med erfaring på Vue.js, Angular.js eller React.js
Fordel med erfaring på MicroServices
Fordel med kjennskap til utviklinger av skyløsninger og Azure
Kjennskap og erfaring til smidig metodikk
Brenner for clean code, SOLID, TDD, craftsmanship og kodekvalitet
Fordel med erfaring fra konsulentbransjen
Du kommuniserer på flytende norsk og engelsk
Er dette noe for deg?
Send inn din CV og søknad via søkeknappen i annonsen. Spørsmål om stillingen: Vibekke Holme – Customer Success manager - Mobil: 47 63 54 63.
Ferdigheter
- ASP.NET
- C# (Programmeringsspråk)
- CSS (Cascading Style Sheets)
- HTML & CSS
- SOLID
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Kreatif er en del av ECIT som er et av Nordens største teknologi- og økonomi hus med ca. 3000 ansatte og ca. 4 milliarder i omsetning. Vi har samlet alt kunden trenger innen økonomi, IT og forretningsløsninger på ett sted.
Vi satser på utvikling av våre medarbeidere, og det finnes gode muligheter for å realisere dine karrieremål hos oss. Fra selskapet ble etablert i 2013, har vi vokst til et konsern med kontorer i Norge, Sverige, Danmark, England, Polen, Litauen, Tyskland, Finland, Romania og Island. ECIT er fortsatt et ungt selskap med store vekstambisjoner, og som medarbeider hos oss får du være med på den spennende reisen.
Vår bedriftskultur er preget av våre verdier: Integritet, Mot, Åpen kommunikasjon og Entreprenørskap. I ECIT bruker vi våre verdier for å nå våre strategiske mål. De fungerer som vår rettesnor og veileder oss i både store og små valg.
- Sektor: Privat
- Sted: Rabekkgata 9, 1523 Moss
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Utvikler (generell)
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
teknisk support, utviklerkompetanse, brukerstøtte, it systemer, kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 441980536
- Sist endret