Teamleder - Customer Care
Komplett
- Frist 21.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du lede et team med tech-entusiaster som setter standarden for kundeopplevelse innen netthandel?
Tech i ryggraden - Folk i hjertet!
Vil du være med på å lede et av Norges beste kundesentre – i et selskap som setter standarden for kundeopplevelse i netthandelen? Brenner du for å utvikle mennesker, salg, levere resultater og skape gode kundereiser fra A til Å? Da kan dette være din neste lederrolle!
Du vil sammen med to andre teamledere få ansvar for ditt eget team på ca. 10 medarbeidere i vårt kundesenter – som er det eneste kontaktpunktet mellom oss og kundene våre. Stillingen rapporterer til Head of Customer Care.
Hva du faktisk kommer til å gjøre:
- Personal- og utviklingsansvar for ca. 10 medarbeidere
- Ansvar for teamets kundetilfredshet, salgsresultater, effektivitet og kvalitet i alle kanaler
- Daglig operativ drift av kundesenteret sammen med resten av lederteamet, herunder støtte medarbeidere med komplekse saker og eskaleringer
- Bidra til å identifisere og gjennomføre forbedringer i arbeidsprosesser og rutiner gjennom bruk av innsikt og teknologi – og ta tiltakene helt over målstreken
- Ta særskilt ansvar for saker og samarbeid og med definerte samarbeidspartnere, f.eks. betalingsleverandører og transportører
Hva du får hos oss:
Hos oss får du mer enn bare en jobb – du blir en del av et arbeidsmiljø hvor folk trives, heier på hverandre og tar stolthet i å være best på kundeopplevelse. Vi er et innovativt selskap med høye ambisjoner, og du får en rolle med stor påvirkning og rom for utvikling.
- En nøkkelrolle i et innovativt selskap med stor gjennomføringskraft
- Et sterkt fagmiljø innen kundeservice og ettermarked
- Et inkluderende arbeidsmiljø preget av arbeidsglede, utvikling og samarbeid
- Muligheten til å forme fremtidens kundeopplevelser – i dag
Du kommer inn i en avdeling på i underkant av 40 personer. Det er et relativt ungt miljø av tech-entusiaster som brenner for Komplett, for elektronikk og gaming – og viktigst av alt – for kundene våre! Vår bransje er preget av høy innovasjonstakt og tøff konkurranse, noe som krever at vi er på tå hev hele tiden slik at vi fortsetter å vinne Norsk Kundebarometers kåring av Norges mest fornøyde og lojale kunder i elektronikkbransjen. Det er aldri en kjedelig dag på jobb!
Vårt kundesenter håndterer kundene til alle Kompletts nettbutikker, både for privatmarkedet (komplett.no, komplett.se, komplett.dk) og bedriftsmarkedet (komplettbedrift.no og komplettforetag.se). Vi har drift hverdager mellom kl. 08:00 – 17:00, men åpningstider er under jevnlig vurdering, og noe fleksibilitet må påregnes. Kundesenteret er organisert sammen vår ettermarkedsavdeling som håndterer returer på åpent kjøp og reklamasjoner, og du vil også arbeide tett med teamledere og medarbeidere her.
Hvem vi tror du er:
Du er en sterk og trygg leder med høy arbeidsmoral, som elsker å jobbe med og for mennesker. Du forstår viktigheten av god kundeopplevelse – og hvordan den bygges gjennom kombinasjonen av empati, effektivitet og teknologi. Du er kommersiell, tenker salg og er flink til å se den enkeltes behov, slik at du effektivt evner å skape resultater gjennom personene du leder. Du har høyt engasjement – du får folk med deg – og det merkes når du er i landskapet! Og ikke minst, du er resultatorientert og motiveres av å jobbe mot høye mål, både individuelt og i team!
Vi tror du har:
- Ledererfaring fra kundeservice eller tilsvarende kundeorienterte miljøer
- Erfaring med personalhåndtering og resultatoppfølging
- En naturlig evne til å gi ærlig og presis feedback og coache dine medarbeidere både faglig og personlig
- Evnen til å sjonglere flere baller i luften samtidig, og du er den som skaper oversikt og kontroll når det skjer noe uforutsett
- Svært gode ferdigheter i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Gode digitale ferdigheter og interesse for ny teknologi og kundeplattformer
- Relevant høyere utdanning innen ledelse, kommunikasjon, service, eller lignende er en fordel, men relevant erfaring er vel så bra!
Har du erfaring fra netthandel eller elektronikkbransjen, er det et stort pluss!
FerdigheterAI-generert
- Digitale ferdigheter
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
- Operasjonell personalledelse
Om arbeidsgiveren
Komplett Services er en del av Komplett Group som er et børsnotert selskap notert på Oslo Børs med hovedkontor i Sandefjord. Gruppen består av datterselskapene Komplett, Webhallen og NetOnNet med over 1700 medarbeidere i Norge og Sverige. Sammen utgjør vi Nordens største nettbaserte elektronikkforhandler, og tilbyr kundene våre et av markedets bredeste utvalg av elektronikk.
Komplett Services er pioneerer innen netthandel, og har vært på nett siden 1996. I dag har vi en omsetning på 8,1 milliarder i året og har 7 nettbutikker i 3 ulike segmenter for privatmarkedet, bedriftsmarkedet og distribusjon. Totalt er vi 360 ansatte fordelt mellom Sandefjord, Oslo, Gøteborg og Stockholm.
- Sektor: Privat
- Sted: 3241 Sandefjord
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Internettbaserte tjenester
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
customer service, kundeservice, team leader, customer care
Annonseinformasjon
- FINN-kode 439266029
- Sist endret

