Teamleder- Aftersales
Komplett
- Frist 21.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Lyst til å være med på å lede Norges råeste aftersales-team?
Brenner du for å utvikle mennesker, levere resultater i team, og skape gode kundereiser fra A til Å? Har du et glødende engasjement for elektronikk, god logistikk- og prosessforståelse, og et hjerte for samspill mellom mennesker og teknologi? Da kan dette være din neste lederrolle!
Som Teamleder for vår retur- og servicebehandling får du en sentral rolle i Komplett hvor du sammen med to andre teamledere vil få ansvar for ditt eget team på ca. 10 medarbeidere som håndterer alt fra de enkle returene på åpent kjøp, til reklamasjoner, service og reparasjoner. Her er ingen dag lik – men én ting er konstant: Vi jobber alltid for å overgå kundens forventninger!
Avdelingen består av ca. 25 dyktige og dedikerte medarbeidere som hver dag bidrar til å levere på Kompletts visjon om å være «det åpenbare valget» - også etter at kjøpet er gjennomført. Stillingen rapporterer til Head of Aftersales.
Hva du faktisk kommer til å gjøre:
- Lede, utvikle og inspirere teamet ditt i hverdagen
- Ansvar for teamets kvalitet og effektivitet i retur- og serviceprosessene
- Daglig operativ drift av returavdelingen sammen med resten av lederteamet, herunder støtte medarbeidere med komplekse saker og eskaleringer
- Bidra til å identifisere og gjennomføre forbedringer i arbeidsprosesser og rutiner gjennom bruk av innsikt og teknologi – og ta tiltakene helt over målstreken
- Utvikle og skalere tjenester innenfor service og reparasjon med fokus på lønnsomhet, gjenbruk og bærekraft
- Ta særskilt ansvar for utvalgte fagområder eller arbeidsstrømmer, f.eks. varemottak, testing av PC-komponenter, internreparasjon, mv.
Hva du får hos oss:
Hos oss får du mer enn bare en jobb – du blir en del av et arbeidsmiljø hvor folk trives, heier på hverandre og tar stolthet i å være best på kundeopplevelse. Vi er et innovativt selskap med høye ambisjoner, og du får en rolle med stor påvirkning og rom for utvikling.
- En nøkkelrolle i et innovativt selskap med stor gjennomføringskraft
- Et sterkt fagmiljø innen kundeservice og ettermarked
- Et inkluderende arbeidsmiljø preget av arbeidsglede, utvikling og samarbeid
- Muligheten til å forme fremtidens kundeopplevelser – i dag
Du kommer inn i en avdeling med kollegaer som brenner for Komplett, for elektronikk og gaming – og viktigst av alt – for kundene våre! Vår bransje er preget av høy innovasjonstakt og tøff konkurranse, noe som krever at vi er på tå hev hele tiden slik at vi fortsetter å vinne Norsk Kundebarometers kåring av Norges mest fornøyde og lojale kunder i elektronikkbransjen. Det er aldri en kjedelig dag på jobb!
Vår retur- og serviceavdeling håndterer den fysiske returhåndteringen fra kundene til alle Kompletts nettbutikker, både for privatmarkedet (komplett.no, komplett.se, komplett.dk) og bedriftsmarkedet (komplettbedrift.no, komplettforetag.se, itegra.no og itegra.se). Retur- og serviceavdelingen er organisert sammen vårt kundesenter, og du vil også arbeide tett med teamledere og medarbeidere her.
Hvem vi tror du er:
Du er en sterk og trygg leder med høy arbeidsmoral, som elsker å jobbe med og for mennesker. Du forstår viktigheten av god kundeopplevelse – og hvordan den for ettermarkedet bygges gjennom effektive og standardiserte prosesser for vareflyt og varebehandling, i kombinasjon med empati, kommunikasjon og teknologi. På den måten vet våre kunder at «med Komplett så bare funker det».
Du har høyt engasjement – du får folk med deg – og det merkes når du er i landskapet! Og ikke minst, du er resultatorientert og motiveres av å jobbe mot høye mål, både individuelt og i team!
Vi tror du har:
- Ledererfaring fra operativ drift, ettermarked, logistikk, retail eller service
- Erfaring fra service- og reparasjonsvirksomhet er en fordel
- Erfaring med personalhåndtering og resultatoppfølging
- En naturlig evne til å gi ærlig og presis feedback og coache dine medarbeidere både faglig og personlig
- Evnen til å sjonglere flere baller i luften samtidig, og du er den som skaper oversikt og kontroll når det skjer noe uforutsett
- God teknologiforståelse og kunnskap om produktene som Komplett håndterer
- Svært gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk – skriftlig og muntlig
- Relevant høyere utdanning logistikk, IT, data/elektro, service, eller lignende er en fordel, men relevant erfaring er vel så bra!
Har du erfaring fra netthandel eller elektronikkbransjen, er det et stort pluss!
FerdigheterAI-generert
- Elektronikk
- Elektronikk (AMO)
- Kunnskap om teknologi
- Operasjonell personalledelse
- Teknisk IT kompetanse
Om arbeidsgiveren
Komplett Services er en del av Komplett Group som er et børsnotert selskap notert på Oslo Børs med hovedkontor i Sandefjord. Gruppen består av datterselskapene Komplett, Webhallen og NetOnNet med over 1700 medarbeidere i Norge og Sverige. Sammen utgjør vi Nordens største nettbaserte elektronikkforhandler, og tilbyr kundene våre et av markedets bredeste utvalg av elektronikk.
Komplett Services er pioneerer innen netthandel, og har vært på nett siden 1996. I dag har vi en omsetning på 8,1 milliarder i året og har 7 nettbutikker i 3 ulike segmenter for privatmarkedet, bedriftsmarkedet og distribusjon. Totalt er vi 360 ansatte fordelt mellom Sandefjord, Oslo, Gøteborg og Stockholm.
- Sektor: Privat
- Sted: 3241 Sandefjord
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Internettbaserte tjenester
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
aftersales, retur, kundeservice, teamleder
Annonseinformasjon
- FINN-kode 440061300
- Sist endret
