Customer Service Specialist
Riverty Norway AS
- Frist 31.12.2025
- Ansettelsesform Vikariat
ØNSKER DU Å BLI EN DEL AV VÅRT KUNDESENTER I SANDEFJORD? BLI MED PÅ LAGET!
Vi søker ny medarbeider i 100% stilling til vårt hyggelige kundesenter i Sandefjord. Dette er et vikariat med oppstart snarest og varighet til 31.august 2026.
Som Customer Service Specialist vil du primært behandle kundehenvendelser for våre klienter på telefon og e-post, samt enkelte back office oppgaver. Du vil inngå i et av våre tre team, men vi jobber alle sammen mot et felles mål.
Normal arbeidstid er mandag til fredag kl 0800 - 1600, inkl ½ time lunsjpause. Så fremt man forholder seg til sin telefonvakt og 8 timers arbeidsdag vil det være mulig å flekse på arbeidstid før kl 09:00 og etter 15:00.
Verdsetter du et veletablert selskap med gode rutiner og et inkluderende arbeidsmiljø? Ser du frem mot å være en del av et arbeidsfelleskap i et hektisk miljø hvor DU spiller en viktig rolle? Er det slik at du også verdsetter godt humør på arbeidsplassen, ja da synes vi du skal gripe sjansen!
Arbeidsoppgaver:
Håndtering av kundehenvendelser, hovedsaklig på telefon og e-post
Reskontro og betalingsoppfølging
Bilagsregistrering
Håndtering av returpost og diverse back office oppgaver
Vi tror at du lykkes best ved å:
Beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Like å jobbe på telefon - da dette vil være din primære kommunikasjonsform
Være opptatt av å skape gode kundeopplevelser, og ha en positiv innstilling til kunders utfordringer
Besitte tallforståelse
Støtte teamet ditt ved å bidra positivt til servicegrad og litt ekstra "stå på vilje" på hektiske dager
Beherske grunnleggende IT-systemer, så du evner å sette deg inn i våre ulike IT-verktøy
Du har godt humør og synes at en jobb på kundesenter er akkurat det som passer for deg
Vi tilbyr:
Et internasjonalt selskap med vekstambisjoner
Fine lokaler, sosiale arrangementer og en arbeidsplass hvor du spiller en viktig rolle
Konkurransedyktige betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger
God opplæring og et sosialt og godt arbeidsmiljø
Søknadsprosess:
Søknader ønskes så raskt som mulig og innen 31. desember 2025, via vår søknadsportal. Vi behandler søknader fortløpende.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Ferdigheter
- Følge opp kundefordringer
- Kundekontoavstemminger
- Norsk
- Sporing og overvåking av retursendinger
Om arbeidsgiveren
Everyone's story matters. Come shape your story with us at Riverty.
But where does that take you?
To one of our 30 hybrid workspaces – designed for exchanging ideas, learning from others, and shaping the way we work. An international community of over 4,000 people, representing almost 80 nationalities across 11 countries. United by one mission: Combining empathy, advanced technology and data-driven insights to keep people and businesses in flow. With payments made for them. So that they don't have to worry about it.
And there's more: We are part of the family-owned Bertelsmann group. Established. Corporate. In a fast-paced industry. We enable flexible payments in various industries, simplifying the financial management of known brands and helping people repay debt to build financial confidence. In short: shaping FinTech.
Equal Opportunity Employer Statement
We want to be a fair and inclusive employer. We value the diverse perspectives that a diverse workforce brings to the table. Therefore, we are actively looking for people who enrich our company through their identity, background and personal experiences, with or without a disability.
- Sektor: Privat
- Sted: 3241 Sandefjord
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
kundeservice, kundesenter, kundesentermedarbeider
Annonseinformasjon
- FINN-kode 440373659
- Sist endret

