Customer Success Manager
Task
- Frist 2.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Customer Success Manager - EdTech Solutions - Oslo/Kristiansand
Om bedriften
Learn today. Grow tomorrow.
Task er leverandør av læringsopplevelser og læringsteknologi (EdTech) som gir effekt. Vi samarbeider med EdTech-partnere som Valamis (FI), Elucidat (UK) og CrossKnowledge (FR). Vi er 13 engasjerte medarbeidere, som hjelper offentlige og private virksomheter med å skape læring som gir dokumentert effekt. Våre verdier er Treffsikker, Engasjert, Ansvarlig og Medspiller (TEAM).
Vi er en foretrukken partner for helhetlig læring og kompetanseutvikling. Gjennom to tiår har vi bygger et robust, lønnsomt og voksende selskap med økende andel lisens- og supportinntekter.
Rollen som Customer Success Manager er helt sentral for å styrke vårt fokus på kundetilfredshet og langsiktig vekst. Du vil ha en direkte innvirkning på hvordan vi utvikler og forbedrer våre tjenester for å møte kundenes behov.
Vi ser etter en person som:
Har erfaring fra B2B-salg av SaaS-løsninger, kundesuksess eller konsulentvirksomhet
Har teknisk forståelse og er nysgjerrig på nye verktøy (vi lærer deg plattformene)
Har kommersiell nese — ser muligheter der andre ser problemer
Er pedagogisk og relasjonssterk — forstår hvorfor kunden står fast
Jobber strukturert og dokumenterer kundedialog og innsikt
Er opptatt av å forstå kundens kontekst for å kunne tilby de beste løsningene
Ser support som en mulighet for vekst og utvikling for kunden
God skriftlig og muntlig, både på engelsk og norsk
Positive kvalifikasjoner:
Erfaring med LMS eller e-læringsverktøy
Erfaring fra konsulentbransje eller lignende kundeansvarlige roller
Arbeidsoppgaver
Som Customer Success Manager -- EdTech blir du bindeleddet mellom teknologi, læring og kundeopplevelse. Du vil:
Gi brukerstøtte og oppfølging av våre EdTech-løsninger (Valamis, Elucidat, CrossKnowledge)
Lede implementeringsprosjekter for nye kunder
Konfigurere og tilpasse kunders portaler
Identifisere vekstmuligheter gjennom kundedialog
Være teknisk og kommersiell støtte for Customer Growth-teamet
Vi tilbyr
Vi tilbyr en fleksibel arbeidshverdag med muligheter for faglig utvikling, konkurransedyktig lønn, og andre fordeler som kan være attraktive for deg.
En variert arbeidshverdag med kombinasjon av support, prosjekter og kunderelasjoner
Spennende kunder i både offentlig og privat sektor
Tett samarbeid med erfarne pedagoger, konsulenter og teknikere
Arbeidssted i Oslo (hovedbase) eller Kristiansand
Muligheten til å påvirke utviklingen av fremtidens læringsløsninger i Norge
Kontaktperson for stillingen
Lasse Hamre
Direktør for forretningsutvikling
lasse@task.no
Ferdigheter
- Programvare som tjeneste
- Salg B2B
- User support
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Det er menneskene i virksomheten som iverksetter endring, noe som krever kontinuerlig læring og involvering på alle nivåer. Vi forstår mennesker og har verktøyene som skal til for at endring faktisk skjer.
Med kompetanse på innsikt, læring og teknologi, danner vi Norges ledende miljø innen digitale læringsopplevelser.
- Sektor: Privat
- Sted: Nedre Slottsgate 3b, 0157 Oslo
- Flere arbeidssteder: 4626 Kristiansand S
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor, På kontoret
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Konsulent, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
b2b salg, saas løsninger, teknisk forståelse, relasjonssterk, strukturert
Annonseinformasjon
- FINN-kode 436675790
- Sist endret