Kunderådgiver
For kunde
- Frist Snarest - vi intervjuer fortløpende
- Ansettelsesform Engasjement
Vil du være med å skape de beste kundeopplevelsene?
Vi venter inn flere oppdrag innenfor kundeservice hos våre kunder. I rollen som kunderådgiver vil du få en ypperlig mulighet til å tilegne deg nyttig erfaring som teamarbeid, kommunikasjon og systemforståelse. Hva er vel bedre enn å komme frem til en god løsning sammen?
Dine arbeidsoppgaver vil variere fra oppdrag til oppdrag, men primært vil det være å se kundens behov og løse behovet deres på best mulig måte.
Det gjør du ved å:
- Besvare e-post, chat og inngående telefonhenvendelser
- Løse kundens ukjente behov - mersalg
- Bistå div. forefallende oppgaver
Den rette kandidaten har evnen til å se løsninger fremfor utfordringer, er utadvendt og engasjert.
Videre tror vi du har:
- Fullført videregående utdanning og erfaring med kundeservice
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Gode kommunikasjons- og formidlingsevner
Vi tilbyr en variert arbeidshverdag med et kompetent og faglig sterkt arbeidsmiljø.
Videre tilbyr vi:
- Sentrale kontorlokaler
- God opplæring og tett oppfølging
- Fast ansettelse i Qualified Professionals
Høres dette interessant ut? Søk i dag! Registrer deg som søker via annonsen eller ta kontakt med oppgitt rådgiver i Qualified Professionals. På grunn av GDPR kan vi ikke motta CV/søknad på e-post. Vi ser frem til å høre fra deg!
Qualified Professionals kobler mennesker og muligheter. Vårt mål er alltid å finne den rette kandidaten til hver unike stilling. Med vår dype innsikt i markedet, både nasjonalt og internasjonalt, kombinert med en kvalitetssikret prosess, hjelper vi både kunder og kandidater med å lykkes. Vi er mer enn en leverandør. Vi er en strategisk partner for vekst - innen rekruttering, bemanning og rådgivning.
Når du blir innkalt til intervju hos oss, vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester som gir deg muligheten til å vise frem dine evner og egenskaper som er relevante for stillingen. Du vil også få en personlig coachplan, som gir anbefalinger om hvordan du kan maksimere suksessen i denne og fremtidige stillinger. Hvis du ikke får tilbud om den aktuelle stillingen, kan det hende vi har andre ledige stillinger som passer bedre for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du også utvikle økt selvinnsikt, som gjør at du blir bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. For mer informasjon, se q-p.no.
FerdigheterAI-generert
- Norsk
- Skrive email
- Utdanning på ungdomstrinnet 1 og 2
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Tangen 76, Kristiansand, Norge, 4608 Kristiansand S
- Bransje: Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Koordinering, Kundeservice
Nøkkelord
Team, Kundeservice, Rådgivning, Kundesenter, Kommunikasjon
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 441276850
- Sist endret
