
Kundeansvarlig/ettermarkedsansvarlig
OBOS Block Watne, Innlandet
- Frist 28.11.2025
- Ansettelsesform Fast
Kunde- og ettermarkedsansvarlig ved OBOS Block Watne, en jobb for deg?
OBOS Block Watne, region Innlandet er en slagkraftig enhet bestående av 5 dedikerte medarbeidere som sammen utvikler, bygger og selger attraktive boligprosjekter i regionen. Vi har kontor i Hamar og jobber tett sammen i alle faser av boligprosjektene - fra ide og regulering, til bygging og salg. Hos oss får du være med å skape gode bomiljøer og bidra til å realisere boligdrømmen for mennesker i Innlandet. OBOS Block Watne har ambisjoner om å vokse ytterligere i regionen. Vi ønsker nå å styrke laget med en ny medarbeider med ansvar for kundekontakten og ettermarked, og her blir du en del av en gjeng med engasjerte medarbeidere, i en bedrift med godt arbeidsmiljø.
Som kunde- og ettermarkedsansvarlig i OBOS Block Watne får du en viktig jobb. Du vil blant annet få ansvaret for at vi leverer best mulig kvalitet og minst mulig feil i våre boliger. OBOS Block Watne har en målsetning om å være blant de tre beste i bransjen på kundetilfredshet. Du vil bli en del av et team som har stort engasjement, høyt aktivitetsnivå og som er opptatt av resultater og kvalitet i alle ledd.
Du vil være en sentral driver av prosessene i tråd med våre kvalitetsrutiner.
Vi søker etter en engasjert, strukturert og kvalitetsbevisst kunde og ettermarkedsansvarlig til å delta i arbeidet med å bygge boligdrømmer for våre kunder.
Vi er nå på jakt etter deg som vil være med å bygge og realisere boligdrømmen til våre OBOS medlemmer. Er du en av de? Hos oss får du gode betingelser, spennende muligheter, og sist men ikke minst: Et skikkelig godt arbeidsmiljø!
Arbeidsoppgaver:
Kundeansvarlig - Boligprosjekter
- Oppfølging av kunde fra kontraktsinngåelse til overtakelse
- Planlegge og gjennomføring av kundemøter og tilvalg
- Sikre at kundens ønsker og tilvalg blir ivaretatt i produksjon
- Dokumentasjon og kommunikasjon med kunden gjennom hele byggeprosessen
- Planlegging og gjennomføring av overtakelser og ettårsbefaringer med oppfølging i etterkant
- Samarbeid med prosjektledelse og produksjonsteam
- Bidra til kontinuerlig forbedring av kundeprosesser
Ettermarkedsansvarlig - Reklamasjon og kundeservice
- Mottak og behandling av reklamasjoner etter overtakelse
- Vurdering av saker i henhold til bustadoppføringslova og NS 8407
- Koordinering av utbedringer med håndverkere og leverandører
- Overordnet oversikt over status på reklamasjoner og sørge for at det er fremdrift i reklamasjonshåndteringen (antall, respons- og lukketid)
- Følge opp egne reklamasjoner i tråd med interne rutiner
- Bidra til forbedring av kvalitet og rutiner i ettermarkedet
Dine kvalifikasjoner:
- Gode kommunikasjonsevner i norsk, både muntlig og skriftlig
- Fagbrev eller mesterbrev, teknisk fagskole innen byggfag og / eller takstutdanning
- Gjerne erfaring som tømrer. Noe administrativ erfaring og / eller erfaring fra byggeledelse er en fordel
- Erfaring med kundebehandling
- Kjennskap til bustadoppføringslova
- God IT-forståelse og setter deg raskt inn i nye digitale arbeidsverktøy
- Førerkort klasse B
- Opptatt av å holde deg faglig oppdatert
Dine personlige egenskaper:
- Serviceinnstilt og trygg i møter med kunder
- Evne til å skape tillit og bygge relasjoner
- Selvstendig, men også en god lagspiller
- Positiv og løsningsorientert holdning
- Vi mener en dyktig kunde og ettermarkedsansvarlig har gode kommunikasjonsevner og samarbeider godt med våre kunder og andre involverte parter
- Å lykkes i jobben som kunde og ettermarkedsansvarlig krever at du er strukturert, ryddig og organisert, og evner å planlegge godt
- Vi tror du har sterk integritet og er kvalitetsbevisst og opptatt av resultater og kvalitet
- Vi ser etter deg som er nysgjerrig, engasjert, lære- og endringsvillig og vil ta i bruk nye prosesser og digitale verktøy for kontinuerlige forbedring i vårt arbeid.
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du mer enn en jobb – du blir en del av et fellesskap med et tydelig samfunnsoppdrag. Vi bygger ikke bare boliger, vi bygger nabolag, muligheter og framtid.
Vi ser alltid framover og utfordrer det etablerte. Du får rom til å tenke nytt, prøve og lære. Enten du er opptatt av teknologi, bærekraft, prosjektledelse eller kommunikasjon, finnes det muligheter for deg til å utvikle deg videre.
Vi mener at vi er best sammen. Derfor jobber vi på tvers av fag og team, og heier på hverandre for å nå felles mål. Du vil jobbe med flinke folk som er like opptatt av kvalitet som samarbeid, mangfold og inkludering.
Vi er her for å gjøre en positiv forskjell. Vi har hjerte for kundene, medlemmene og samfunnet rundt oss. Hos oss merker du at jobben din betyr noe – for flere enn bare deg selv.
Vi tilbyr fleksibilitet i hverdagen, konkurransedyktige betingelser og gode ordninger for pensjon, forsikring og ferie.
Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i OBOS Block Watne? Besøk hjemmesiden vår her
https://obosblockwatne.no/om-obos-block-watne/jobb-hos-oss/et-godt-sted-a-jobbe/
Hos oss blir du en del av et mangfoldig arbeidsmiljø der alle er like mye verdt. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke, uavhengig av alder, kjønn og bakgrunn.
FerdigheterAI-generert
- Bustadoppføringslova
- Kjøre
- Kvalitetsprosess
- Trekonstruksjoner
- Yrkeskompetanse som gir fag- eller svennebrev
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
OBOS Block Watne er en solid bedrift og en trygg arbeidsplass. Vi er en av Norges ledende boligbyggere og leverer årlig om lag 800 nye boliger. Hovedvekten av vår virksomhet er egenutviklede boligprosjekter. Prosjektutvikling, salg og boligbygging utføres av egne ansatte. OBOS Block Watne har 10 regionskontor fra Trøndelag til Agder.
OBOS Block Watne er en del av OBOS-konsernet, en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige. OBOS er en medlemsorganisasjon med 535 000 medlemmer i Norge og Sverige, og driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig, og har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. Hovedkontoret er i Oslo.
- Sektor: Privat
- Sted: Hamar, Norge, 2321 Hamar
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: Annet, Kundeservice, Teknisk service
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
ettermarked, kundeansvarlig, byggherre
Annonseinformasjon
- FINN-kode 436032151
- Sist endret

