To damer ser på mobiltelefon

Kost-per-klikk

FINN torget tiltrekker seg et stort publikum over hele Norge som har én ting til felles: de er i kjøpsmodus, eller i ferd med å bli det! Med Kost-per-klikk på Torget blir det enda enklere å komme i kontakt med potensielle kunder.

Treff målgruppen din i kjøpsmodus!

Kost-per-klikk på Torget er et effektbasert annonseprodukt fra FINN. Du betaler kun for klikk inn til nettsiden din, og du kan målrette på valgfri kategori. Kost-per-klikk gir mange annonsører god effekt og økt omsetning, takket være Torgets sterke posisjon blant nordmenn og distribusjon og dekning i en rekke bransjer.

Hva sier kundene om Kost-per-klikk?

image-2

“Vi får en utrolig høy CTR, altså hvor mange som ser kampanjen og som klikker seg videre inn til siden vår. Vi ser også en økning på 2-3 henvendelser mer pr. dag med Kost-per-klikk på FINN”
– Norsk Schäferhund Klub

image-2

“Vi har fått veldig gode svar på kort tid med Kost-per-klikk på FINN. Vi får inn relevant trafikk til en fair pris, samtidig som vi i større grad får muligheten til å optimalisere underveis”
– Inzpero

image-2

“Teleoutlet annonserer til vanlig på Torget. Med Kost-per-klikk-kampanjen har vi hatt flere hundre prosent økning! Denne økningen i henvisninger gjenspeiles også i omsetningen vår”
– Teleoutlet

Helene Christensen Pfister jobber for FINN torget og har daglig kontakt med kunder som benytter Kost-per-klikk på Torget. Hun forklarer her hvorfor dette er en attraktiv annonseløsning for mange kunder:

– Du betaler kun for klikkene, og trafikken ledes til en valgfri landingsside. Dette kan for eksempel være FINN-annonsen din, din egen nettbutikk, eller en kampanjeside. Det er også godt å vite at med vår målrettede plassering av annonsene dine, treffer du et relevant publikum i kjøpsmodus. Annonser kjøpes i valgfri kategori på FINN torgets over 300 ulike kategorier, og vises i søkeresultatet, i annonsene, og i anbefalingsstrømmen:

Produktet er fleksibelt. Du kan annonsere for produkter som for eksempel hvitevarer eller utstyr til bil, tjenester som bilvask eller reparasjon av elektronisk utstyr, eller for å bygge kjennskap til merkevaren din.

– Det gjelder å ha et bevisst forhold til hva annonseringen skal oppnå, så kan vi sammen med kunden lage en god plan for å nå disse målene, sier Pfister.

Prøv Kost-per-klikk via Admarket i dag!

Du kan booke kampanjen selv, og det gjør du via Admarket. Admarket er et perfekt verktøy for deg som ønsker god kontroll, og lar deg følge med på daglig statistikk. Alt du trenger å gjøre, er å registrere deg her hos Admarket med eksisterende Schibsted-konto. Deretter velger du dette:

– Trafikkampanje
– FINN
– Kategorien på Torget du ønsker å annonsere i
– Budsjett og kampanjeperiode
– Materiell du ønsker å bruke (dette laster du opp)

Her kan du lese litt mer om annonseprodukter hos Admarket.

Har du lyst på hjelp med bestilling? Ta kontakt med Helene på telefon 92 43 76 32 eller e-post helene.christensen.pfister@finn.no.