Superboost og Boost

Vil du at stillingsannonsen din skal synes ekstra godt, både i lokalaviser, på Facebook og i noen av Norges mest populære nettaviser?

Nettopp dette får du med Superboost og Boost – enten i den første, kritiske uken av annonseringen, eller rett før søknadsfristen løper ut. Her havner du midt i nyhetsbildet!

Den mest effektive måten du kan finne riktig kandidat på, er å nå dem akkurat der de befinner seg, med målrettet annonsering 🎯

Superboost: Raskere ansettelser, høyere engasjement og treffsikker målretting

Perfekt for den første uken

En smartere løsning for raskere og mer effektiv rekruttering! Den første uken er en kritisk fase av annonseringen – stillingsannonsen prime time! Faktisk mottar du ca. 40 % av alle søknadene i denne perioden. Hadde det ikke da vært supert om flesteparten av disse søkerne også var høyrelevante for stillingen din?

Tre dager etter annonsepublisering starter en 5-dagerskampanje med Superboost. Vi oppretter kampanjen for deg, og bruker AI for å finne de mest relevante kandidatene tidlig i rekrutteringsprosessen (både aktive og passive) i kanalene til Schibsted og Polaris Media. Etter dette fortsetter en standardkampanje resten av annonseperioden.

– Stillingsannonsen får maksimal synlighet tidlig i kampanjen, slik at du kan fange interessen til de beste kandidatene før konkurrentene dine.

Armin Walian, Product Manager of User Acquisition i FINN jobb

Bildet viser ikoner fra forskjellige nettaviser flytende rundt en effektannonse, med en blå pil fra den og inn til en annonse på FINN. Bildet er ment å illustrere at Boost og Superboost dytter annonsen din ut i flere nettaviser, og at du kommer til FINN-annonsen din dersom du klikker på den.

Boost: Gi annonsen en ekstra boost mot slutten av annonseperioden!

Perfekt rett før søknadsfristen

Er det bare noen dager igjen til søknadsfristen, men du trenger enda flere søkere? Eller mangler du kanskje litt flere relevante søkere?

Boost, akkurat som Superboost, plasserer annonsen din i flere av Norges største nettaviser, lokale nettaviser og på Facebook, slik at du skal nå frem til kandidater vi vet er relevante for nettopp din stilling.

Dersom du trenger flere søkere, men har kort tid igjen til fristen, anbefaler vi deg å prøve Boost! Dette produktet kan aktiveres mot slutten av annonseperioden, helt frem til det er 3 dager igjen – helt uavhengig av hvilken effektpakke du har kjøpt. Boost varer i 3 dager.

Slik bestiller du

Vil du også prøve Boost på stillingsannonsene dine? Bestilling gjøres i FINN Bedriftssenter, hvor du også finner priser. Boost kan aktiveres inntil det er 3 dager igjen av annonseperioden.

Superboost får du automatisk dersom du har Stor effektpakke og du publiserer innenfor stillingskategori 3 og 4. Det er ingen ekstra kostnad for produktet. Superboost kan dessverre ikke kjøpes utenom.

Denne illustrasjonen viser alle nettavisene hvor annonser med Effekt fra FINN jobb, Boost og Superboost blir distribuert.
Alle nettavisene hvor annonser med Boost og Superboost kan vises.

Denne illustrasjonen inneholder en emoji-rakett, samt skjermbilder av VG.no, Aftenposten.no og Tek.no med en annonse fra FINN, for å illustrere hvordan Boost, Superboost og Effekt fra FINN jobb ser ut i de forskjellige kanalene.

Nå flest mulig relevante kandidater på kortest mulig tid

Med eksponering i nettaviser og på Facebook, når du relevante kandidater som enda ikke har søkt på stillingen. Vi anbefaler Boost dersom du ønsker enda flere relevante søkere, men har kort tid igjen til fristen løper ut – men også Superboost i den første kritiske uken av annonseringen.

Har du spørsmål?

Her finner du alt du trenger av praktisk informasjon som bedriftskunde i FINN

Kontakt ossOfte stilte spørsmål