Mann og dame ser på papirer i butikk

“Alle” er på FINN — er varene dine der?

På FINN torget kan man finne det meste. Med flere millioner besøk på annonsesidene hver uke sier det seg selv at Torget er en effektiv salgskanal. Bli bedriftskunde og få flere kunder du og!

Publisert 24. juni 2020 kl. 12.20

Visste du at hver nordmann bruker i snitt nesten 7,5 timer på FINN torget i løpet av ett år? For veldig mange er FINN torget det første stedet de sjekker når de trenger kjøleskap til hybelen, gressklipper til hagen, sportsutstyr til fjellturen, eller vinterdekk til bilen. Behovene er mange og på FINN torget finnes det aller meste. Selv om brukthandel er i vinden, er det ikke alltid man finner det man er på jakt etter og da er det fint å finne også nye produkter blant FINN-annonsene. Noen kan også oppleve det som mer trygt å kjøpe fra en forhandler.

Vi har mange fornøyde bedriftskunder som opplever både økt kundestrøm og økt omsetning. Som bedriftskunde hos oss kan også du vise frem produktene dine til folk over hele landet som søker etter akkurat det du selger.

Hvorfor bør du bli bedriftskunde hos FINN torget?

Det er mange fordeler ved å være bedriftskunde hos FINN torget:

Hvordan blir du bedriftskunde hos FINN torget?

Vi har mange flinke og dedikerte rådgivere som gjerne hjelper deg å komme i gang med annonseringen. De gir alltid gode råd til hvordan du kan få mest ut av annonsekronene og lykkes med å nå salgsmålet. Ta kontakt i dag for å høre mer om dine muligheter!

E-post: finn-innbutikk@finn.no

Telefon: 22 33 32 33

Dette sier andre kunder om FINN torget

“Jeg kunne ha skrevet en hel bok om hva FINN har betydd for oss, og hvor fornøyd vi er. FINN.no har i nesten 20 år vært «levebrødet» vårt. Når vi for ca 20 år siden begynte å annonsere på FINN var det ca 400 annonser på Torget i kategorien for sykler — vi hadde nesten 100 av dem. Vi har hatt en omsetningsøkning fra 800 00 til 20 millioner i dag og vært Gasellebedrift to ganger — dette hadde ikke vært mulig uten FINN. Vi har i alle år brukt nesten 100 prosent av annonsebudsjettet på FINN.”

Oslo Sykkelverksted AS