Administrasjonskonsulent, svangerskapsvikariat
Kirkens Bymisjon
- Frist 18.01.2026
- Ansettelsesform Vikariat
Er du en initiativrik og selvstendig kontorfaglig person som har blikk for helheten samtidig sans for detaljer?
Kirkens Bymisjon jobber for å avdekke urett, lindre nød og påvirke årsakene til at nød og urett oppstår. Som ansatt må du kunne slutte deg til visjonen vår om at alle mennesker erfarer respekt, rettferdighet og omsorg uavhengig av livssituasjon, livssyn eller kulturell bakgrunn.
Larkollen behandlingssenter er en virksomhet innenfor Kirkens Bymisjon som utøver spesialisthelsetjeneste innen psykisk helse for ungdom. Virksomheten er Norges eldste ungdomspsykiatriske behandlingsinstitusjon, etablert i 1961, og har beliggenhet i flotte omgivelser i Larkollen.
Det er 2 døgnavdelinger med til sammen 16 langtidsplasser for ungdom mellom 13-18 år på behandlingssenteret. Larkollen behandlingssenter har driftsavtale med Helse Sør-Øst. Det er egen grunnskoleavdeling, Rørvik skole, tilknyttet virksomheten. Denne er organisert under Østfold Fylkeskommune.
Larkollen behandlingssenter er en miljøterapeutisk virksomhet hvor alle funksjoner støtter opp om den primære oppgaven.
Vi søker en administasjonskonsulent i 80%, svangerskapsvikariat med varighet fra mai og ut 2026. Stillingen tilhører administrasjonen og bistår med både faglig administrativt arbeid, og administrasjonsoppgaver knyttet til drift.
Dine hovedarbeidsoppgaver
- Betjening av sentralbord
- Pasientadministrasjon
- Personaladministrasjon
- Bistå i regnskap og økonomisk rapportering
- Arkiv- og posthåndtering
- Generelt kontorarbeid
Kvalifikasjoner og egenskaper
- Kontorfaglig kompetanse som svarer til arbeidsoppgavene,
for eksempel helsesekretær, resepsjonist, erfaring fra annet administrativt arbeid - Gjerne utdanning på bachelornivå
- God systemforståelse og digital kompetanse
- Gjerne erfaring med Visma ressursstyring og Visma enterprise, fakturasystemer og -flyt, pasientadministrasjonssystemer
- Gode samarbeidsevner og selvstendighet
- Evner til å se og ta tak i oppgaver ut fra hva helheten trenger
- Meget gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
- Førerkort for bil
Personlig egnethet og hensyn til teamets sammensetning vil bli vektlagt.
Vi kan tilby
- Spennende arbeidshverdag med engasjerte kolleger og varierte oppgaver
- Godt faglig og sosialt miljø
- Vakre omgivelser
- En meningsfull jobb
- Lønn fastsettes etter Landsovernskomsten for spesialisthelsetjenesten
- God pensjonsordning
Ved spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med virksomhetsleder Kristina Bilicz eller administrasjonsleder Kristin H. Blakstad.
Søknadsfrist: 18.01.2026.
Tiltredelse: mai 2026.
Alle søknader må sendes inn elektronisk gjennom rekrutteringsportalen.
(Ønsker ikke kontakt med telefonselgere).
Kirkens Bymisjon - Om oss
FerdigheterAI-generert
- Administrasjonsarbeid
- Arkivarbeid
- Betjene sentralbord
- Digitale ferdigheter
- Kontor- og sekretærarbeid generelt
- Norsk
- Pasientadministrasjon
- Visma
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: Rørvikveien 10, 1560 Larkollen
- Bransje: Helse og omsorg, Ideelle organisasjoner
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kontor og administrasjon
Nøkkelord
administrasjonskonsulent, adminitrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442879291
- Sist endret

