Administrasjons- og markedskonsulent
Holmefjord AS
- Frist 11.1.2026
- Ansettelsesform Fast
Administrasjons- og markedskonsulent – vil du være med og utvikle oss videre?
Hos Holmefjord AS er det høy aktivitet, korte beslutningsveier og mye godt humør. Nå ser vi etter deg som har lyst til å bli en viktig del av hverdagen vår – i en nyopprettet stilling der du får kombinere markedsarbeid, kundekontakt og administrative oppgaver.
Vi ser etter en person som trives blant mennesker, liker å ha oversikt og som får energi av å bidra – både faglig og sosialt. Du vil jobbe tett med både kundesenteret og markedsavdelingen, og være med på å løfte både synlighet, kundereiser og interne prosesser.
Dette er en 100 % stilling, delt omtrent 50/50 mellom marked og kundesenter/administrasjon, og du vil rapportere til operativ leder.
Hvordan vil arbeidshverdagen din se ut?
Arbeidsdagen din vil være variert og levende. Noen dager handler det mest om kunder, dialog, ordre og tilbud – andre dager handler det om innhold, synlighet og markedsaktiviteter. Du vil støtte vår innholds- og markedsføringsspesialist i arbeidet med bl.a tekstproduksjon, intranett, nyhetsbrev og andre markedsrelaterte oppgaver. Samtidig vil du ha en viktig rolle i kundesenteret, med kundekontakt og administrative oppgaver.
Hos oss jobber vi kontinuerlig med forbedringer, og vi håper du har lyst til å bidra med dine ideer, perspektiver og initiativ. Du vil ha muligheten til å delta i prosjekter som forbedrer våre prosesser og tjenester. Vi er et selskap i utvikling – og denne rollen vil vokse sammen med deg, med støtte fra ledelsen og muligheter for videreutdanning.
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du:
En variert og meningsfull arbeidshverdag med stor grad av autonomi
Gode utviklingsmuligheter i et firma i vekst
Tett oppfølging og støtte fra dyktige og erfarne kollegaer
Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø med mye humør
Konkurransedyktige betingelser
Sosiale aktiviteter i firmaets regi
Hvem ser vi etter?
Vi ser for oss at du:
Er trygg i møte med mennesker og liker å yte god service både internt og eksternt
Er strukturert, selvstendig og tar ansvar i egen hverdag
Trives i et miljø med tempo, samarbeid og mye latter
Har interesse for markedsføring, innhold og digitale flater
Kommuniserer godt på både norsk og engelsk
Har god digital forståelse og behersker MS Office
Du har gjerne utdanning eller erfaring innen marked og administrasjon. Det er en fordel – men ikke et krav – om du har erfaring med GDPR, tekst og evt. annen visuell innholdsproduksjon. Det viktigste for oss er at du har riktig innstilling, lærevilje og lyst til å bidra.
Vi er opptatt av å spille hverandre gode, og hos oss er det høyt under taket – både faglig og menneskelig.
Ferdigheter
- Forvaltningskompetanse
- Microsoft Office
- Planlegge markedsaktiviteter
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Holmefjord AS er blant de ledende leverandørene i Norge som har systemer for signalkabling som spesialfelt. Selskapet ble etablert i 1984 og tilbyr komplette signaloverføringssystemer for tele- og datakommunikasjon, elektronikk og automasjon. Som en del av leveransene inngår også rådgivning, opplæring, dokumentasjon og kurs. Selskapet representerer verdensledende produsenter som Belden, Panduit, Fluke Networks, RFS og Schill. Vi er lokalisert sentralt i Oslo nord med distribusjon i hele Norge
- Sektor: Privat
- Sted: Jernkroken 9, 0979 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bygg og anlegg, Grossisthandel import/eksport
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Markedsfører
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
administrasjon, markedskonsulent, administrative oppgaver, kundesenter, markedsavdeling
Firmasamling med partner januar 2025 (1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442139467
- Sist endret