Konsulent: Anti-Churn
NextGenTel AS avd Bergen
- Frist 05.01.2026
- Ansettelsesform Engasjement
Bli en del av teamet som holder på kundene våre – vi ser etter en Anti-Churn Konsulent!
Bli vår nye Anti-Churn Superhelt!
Er du en mester på samtaleteknikk? Har du lyst til å redde kunder som er på vei bort, samtidig som du knuser både individuelle og team-budsjetter? Vel, da kan det være nettopp du vi leter etter!
Om rollen
Anti-Churn-teamet jobber direkte med kunder som ønsker å avslutte sitt kundeforhold eller allerede er i en oppsigelsesprosess. Vår oppgave er å beholde flest mulig kunder gjennom profesjonelle samtaler, gode løsninger og sterk relasjonsbygging. I tillegg til å håndtere oppsigelser, innebærer rollen også kundepleie, oppfølging og videreutvikling av eksisterende kundeforhold for med mål om å kundelojaliteten i selskapet.
Rollen krever både gode forhandlingsevner og høy kvalitet i kundebehandlingen, i tillegg til solid produktforståelse. Du vil arbeide tett med andre avdelinger og måles på både individuelle og felles mål.
Arbeidstid
- 08:00-17:00 (rotasjon mellom 08-16 og 09-17)
Hvem er du?
Vi ser etter en engasjert og målrettet person som trives i et sosialt og konkurransedrevet miljø. Du er komfortabel med å møte motstand, men klarer likevel å holde fokus på dine mål.
Vi vektlegger:
- Sterke kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig.
- Evne til å bygge og vedlikeholde gode kunderelasjoner.
- Motivasjon, initiativ og vilje til å lykkes.
- Strukturert og proaktiv arbeidsstil.
- Trivsel i en hektisk hverdag med varierte oppgaver.
- Erfaring fra salg eller kundeservice er en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyr
- Grundig opplæring og tett oppfølging.
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver, inkludert kundepleie og oppfølging.
- Store muligheter for faglig og personlig utvikling.
- Konkurransedyktige betingelser med provisjonsordning.
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø.
Er dette stillingen for deg? Ikke nøl med å søke! Har du ellers spørsmål om stillingen; ta kontakt med Natasha Remen på natasha.remen@randstad.no // tlf.90944789
Vikariat 3 måneder
Oppstart: Asap
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
NextGenTel AS er en norsk telekomleverandør med base i Bergen, kjent for å tilby enkle og prisvennlige bredbånds- (fiber og trådløst) og mobiltjenester, hovedsakelig rettet mot bedriftsmarkedet etter å ha solgt privatkundene sine til Telia Norge i 2017, og fokuserer på gode digitale løsninger og kundeservice, ofte omtalt som en billig leverandør av internett. Selskapet, som eies av investeringsselskapet Kistefos, benytter nettverk fra Telenor (fiber) og Telia (mobil) for sine tjenester.
- Sektor: Privat
- Sted: Sandslimarka 31, Sandsli, Norge, 5254 Sandsli
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Teknisk service
Nøkkelord
Winback, anti-churn, Kundeservice, Kundeservice og support
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442016452
- Sist endret
