Kundemottaker
Ferda Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Ferda Bergen søker kundemottaker
Ferda fortsetter å vokse, og vi investerer aktivt i å gi kundene våre et enda bedre serviceopplevelser. Vi søker en dyktig kundemottaker som skal være bindeleddet mellom Ferda og kundene våre. I rollen vil du samarbeide tett med verkstedleder og bidra til god informasjonsflyt, presise avklaringer og en profesjonell og god kundeopplevelse. Er du strukturert, serviceinnstilt og trives i et dynamisk miljø, kan dette være en spennende mulighet for deg!
Som medarbeider hos Ferda vil du bli en del av Norges ledende bobil- og caravankjede. Som kundemottaker vil du bli vårt viktigste kontaktledd med våre kunder i ettermarkedet, og du får jobbe med kundeservice gjennom i vårt CRM-system, Hubspot.
Vi som arbeider hos Ferda Bergen har ulik fartstid i avdelingen, men har et felles mål om å skape gode kundeopplevelser og utvikle Ferda til å bli det foretrukne valget for kundene våre.
Arbeidshverdagen som kundemottaker vil bestå av å ta imot og besvare kundehenvendelser både på e-post, telefon og ved disk.
Dine oppgaver
Ta imot og besvare kundehenvendelser
Registrere bookinger av verkstedtimer
Planlegge kalenderen for verkstedet
Fortløpende oppdatering av arbeidsordre
Sørge for at avtalte oppdrag er i henhold til avtale
Fakturere verkstedoppdrag
Hvem er du?
En kundemottaker hos Ferda må være serviceinnstilt og glad i å snakke med kunder. Vi forventer ikke at du kan alt om feriehjem på hjul før du starter hos oss. Du vil få opplæring og veiledning. Vi ser etter en positiv og engasjert person som tar til seg informasjon raskt.
Vi ser etter deg som liker nye utfordringer, jobber strukturert, sprer godt humør og vil være med på å sikre en langsiktig og god relasjon til kundene våre. Er du en som også vil bidra til at alle rundt deg har det fint på jobb, er det selvsagt positivt!
Ønsket kompetanse
Erfaring med planlegging og koordinering fra verksted, servicebedrift eller produksjonsmiljø
God forståelse for arbeidsordre, kapasitetsstyring og ressursplanlegging
Kjennskap til teknisk service, mekanisk arbeid eller ettermarked er en klar fordel
Erfaring med bruk av ERP- eller verkstedstyringssystemer (f.eks. Verendus eller tilsvarende)
Evne til å skape god flyt i en travel hverdag, med mange parallelle oppgaver
Strukturert og løsningsorientert med høy gjennomføringsevne
Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig (norsk)
Fordel om du har erfaring med å følge opp teknikere, koordinere team eller jobbe tett på produksjons- og serviceprosesser
Vi tilbyr
Utfordrende og interessante arbeidsoppgaver
En arbeidsplass med gode utviklingsmuligheter
Lønn etter avtale og pensjons- og personalforsikring
Konkurransedyktige betingelser
Et godt faglig og sosialt miljø med stor takhøyde
Hvis du synes dette høres interessant ut, send din CV og søknad til oss snarest, vi intervjuer fortløpende.
Ferdigheter
- Behandle booking
- Fakturering
- Norsk
Om arbeidsgiveren
Ferda er en landsdekkende bobil- og caravankjede kjede som i dag består av ca 120 ansatte fordelt på 12 avdelinger. Alle avdelingene består av salgsavdeling, verksted, utstyrsbutikk og deleager.
I Ferda brenner vi for å gjøre ferie på hjul tilgjengelig og attraktivt for alle, og bidra til at kundene får maksimalt ut av sitt feriehjem på hjul! Som den første i bransjen tilbyr kjeden landsdekkende service- og garantihåndtering, noe som er viktig for mange reisende kunder.
For å lykkes trenger vi stadig nye, engasjerte kollegaer til temaet vårt. Hos oss er medarbeiderne vår viktigste ressurs, og hver enkelt er avgjørende for å oppnå våre felles ambisjoner.
Vi samarbeider med McRent som er Europas største selskap for utleie av bobiler. Vi har også en egen utleieplattform for bobiler og campingvogner, Campr.no
Ferda Norge AS er medlem av Norsk Caravanbransjeforbund, interesseorganisasjonen for bobil- og caravanforhandlere i Norge.
- Sektor: Privat
- Sted: Tellnes Næringspark 7, 5357 Fjell
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
kundemottaker, kundeopplevelse, kundeservice, hubspot, caravankjede
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 440232219
- Sist endret

