Kundeservicemedarbeider
OneMed AS
- Frist 7.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Kundeservicemedarbeider til bedrift i vekst - OneMed AS
Kundeservicemedarbeider
Vi vil styrke kundeserviceavdelingen og søker dermed etter en engasjert, serviceinnstilt og effektiv kundeservicemedarbeider i 100% stilling. Du vil være sentral bidragsyter til at vi fortsetter å yte god service overfor våre kunder.
Stillingen rapporterer til Customer Service Manager.
Normal arbeidstid er mandag-fredag 0800-1600.
Øvrige arbeidsoppgaver
Håndtere ordrer via telefon, epost, EDI og andre ordretyper
Motta og svare ut kundehenvendelser via telefon, epost og chat
Sporing av leveranser
Holde seg oppdatert på produkter for å kunne yte best mulig service overfor kunder
Initiere og delta i ulike kontinuerlig forbedringsprosjekter for å bedre drift og lønnsomhet
Avvikshåndtering internt og eksternt
Fakturagodkjenning
Hvem er du?
Vi ser etter en person som liker å jobbe servicerettet, og ha kontakt med ulike type mennesker. Du trives med høyt tempo og liker å snakke i telefon og svare ut kunder via andre kanaler. Du kan jobbe effektivt, planmessig og nøyaktig og klarer å strukturere arbeids hverdagen. Du er flink til å identifisere utfordringer og finne gode løsninger. Du kan jobbe selvstendig, men også bidra inn i teamarbeid. Avdelingen sitter i åpent landskap så du må takle at det skjer ting rundt deg.
Du har gjerne helsefaglig eller servicerettet bakgrunn fra arbeid eller utdanning (feks legekontor, sykehjem osv).
Erfaring innen kundebehandling og lignende stilling er en fordel
Du har kundefokus og klarer å se kundereisen
Du må trives i å jobbe med kundeservice slik at vi fortsetter å gi den beste kundeopplevelsen
Erfaring med ERP systemer (Vi benytter Jeeves)
Generelt gode ferdigheter i Microsoft 365 applikasjonene
Tenker kommersielt, har god forretningforståelse og klarer å utnytte salgsmuligheter i kundekontakt
Må beherske norsk godt skriftlig og muntlig
Bør beherske engelsk skriftlig og muntlig
Beherske arbeidsformer og kommunikasjon via epost, telefon, chat, Teams og fysiske møter
OneMed tilbyr
Et engasjerende, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø
Fokus på oppfølging og kompetanseutvikling
Fleksible og konkurransedyktige betingelser som;
5 ukers ferie
Gode forsikrings og pensjonsordninger
Konkurransedyktige lønnsbetingelser
Moderne kontorfasiliteter med gode parkeringsforhold og lademulighet for elbil
Dette er en stilling i et selskap i sterk vekst der du har stor påvirkningskraft, og du vil ha en stor innvirkning på selskapets operasjonelle fremdrift ettersom vi har korte og raske beslutningsprosesser. Vi er markedsleder innen våre produktområder. Du blir en del av en bedrift som brenner for bærekraft og etisk produksjon. Vi mener at virkelige handlinger med målbare resultater verdsettes høyere enn store ord og tomme løfter. Vi er innovative og ved at vi tenker litt annerledes enn våre konkurrenter så vinner vi stadig flere anbud i alle sektorer.
Ferdigheter
- Kundebehandling
- Serviceberedt
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
Om arbeidsgiveren
OneMed AS er en av Norges ledende leverandører av medisinsk forbruksmateriell til offentlig og privatsektor – sykehus, kommuner, legekontor og helsegrossister.
Med merkevarer som Embra, Evercare og Selefa er OneMed et kjent navn i helsemarkedet og vi står for troverdighet, gode samarbeidsevner og et ønske om å skape verdi for våre kunder. OneMed er en del av Asker Healthcare Group med ca. 4500 ansatte i 19 land, og med en omsetning på ca. 16 milliarder SEK. Hovedkontoret ligger i Stockholm. I Norge består Asker Healthcare Group av OneMed AS, AScan AS, Gymo AS, Dico AS, AdCare AS og OneMed Services AS.
OneMed AS holder til på Berger i Lillestrøm kommune. Vi består av 44 engasjerte og flinke medarbeidere. Konsernet har ca. 50 000 produktlinjer, og vi omsatte i 2024 for 492 millioner NOK. I tillegg til å arbeide for forbedret pasientsikkerhet er OneMed svært opptatt av å ta ansvar for bærekraft og etisk produksjon i hele verdikjeden. OneMed AS er også ISO 13485 og ISO 14001-sertifisert.
- Sektor: Privat
- Sted: Bølerveien 63, 2020 Skedsmokorset
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor, På kontoret
- Bransje: Grossisthandel import/eksport, Helse og omsorg, Medisinsk utstyr og rekvisita
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, kundebehandling, serviceinnstilt, kundefokus, kundehenvendelser
Annonseinformasjon
- FINN-kode 438279092
- Sist endret

