
Kundeservicemedarbeider Epoq
Norway
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Brenner du for god kundeservice?
Som en del av Epoqs kundeservice får du en sentral rolle i å støtte og veilede våre kunder med deres kjøkken eller vaskeromsløsning.
Din viktigste oppgave vil være å stille de riktige spørsmålene, forstå kundenes behov, og finne de beste løsningene for dem. For å lykkes i denne rollen må du kunne både lytte aktivt og kommunisere effektivt. Vi er en sentral del av selskapet, og håndterer et bredt spekter av kundehenvendelser – hovedsakelig via telefon, men også gjennom e-post og sosiale medier.
Sammen fungerer vi som bindeledd mellom Elkjøps fysiske butikker og kunder, og din viktigste oppgave er å sikre den beste løsningen for kunden - hver gang. Du vil få forståelse av hvordan våre kjøkkenselgere jobber i butikken samt hvordan man bygger og leverer kjøkken. Sammen med din nærmeste leder vil du få skreddersydd opplæring, der vi på sikt tilbyr spennende karriere- og utviklingsmuligheter.
Selv om interesse for produktene og tjenestene vi tilbyr er en fordel, er det ikke et krav. Vi sørger for at du får den kunnskapen du trenger for å kunne levere kundeservice i verdensklasse. Det er vår kunnskap og tilgjengelighet som gjør at vi skiller oss ut, og derfor trenger vi at du er fleksibel og kan jobbe varierte tider. Vi jobber i hovedsak hverdager mellom 08-18, men det kan i perioder være behov for jobbing utover dette. Vi håndterer kunder fra Norge, Sverige og Danmark.
Hos Elkjøp blir du en del av et team som gjør en forskjell hver dag. Når du når målene dine og kundene er fornøyde, feirer vi sammen – fordi vi vinner sammen!
Hvorfor skal vi velge deg?
Som kundeservicemedarbeider hos oss får du et stort ansvar, hvor både vi og kundene våre stoler på deg. For å passe godt inn i teamet og skape gode kundeopplevelser, ser vi etter deg som:
- Positiv og serviceinnstilt – Du møter kundene med et smil og løser deres behov med troverdighet og glede.
- Nysgjerrig og engasjert – Du elsker å hjelpe, deler kunnskapen din, og forstår at alt starter med et spørsmål.
- Resultat- og løsningsorientert – Du drives av å nå dine mål, og du vet at gode løsninger er veien dit.
- Ansvarsfull og utholdende – Du gir aldri opp, støtter dine kollegaer, og er alltid klar til å brette opp ermene for å få jobben gjort.
I tillegg ønsker vi at du snakker og skriver flytende norsk, og kan uttrykke deg godt på engelsk både muntlig og skriftlig.
Er du den vi leter etter?
Send inn din søknad i dag!
Vi holder intervjuer fortløpende, og rekrutteringsprosessen avsluttes når vi har funnet våre nye kolleger.
Praktisk informasjon:
- Oppstartsdato: 16.02.2026
- Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsvilkår og bonusavtale.
- Du får tilgang til våre personalkjøpsordninger.
- Vårt kontor ligger på Solheimsveien 10, Visperud i Lørenskog, med gode bussforbindelser fra Oslo, Lillestrøm og Lørenskog. Ekspressbuss fra Helsfyr tar ca. 13 minutter.
- Vi tilbyr parkering for ansatte, inkludert muligheter for lading av elbil.
Å jobbe for vårt Customer Care Center (CCC) er spennende og utviklende. Som ansatt hos oss er du en del av et av Nordens største elektronikkselskaper!Vårt nordiske selskap eies av Currys, en av verdens største elektronikkforhandlere, med over 42 000 ansatte i ni land. Gjennom vår historie har vi utviklet en sterk kultur som er grunnlaget for vår suksess. Vårt felles mål er å alltid sørge for at våre kunder er fornøyde, der våre verdier veileder oss i alt vi gjør.På vårt kontor i Lørenskog vil du bli en del av et profesjonelt og begivenhetsrikt miljø som er i stadig endring og hvor personlig utvikling står i fokus. Du kan derfor forvente å bli videreutdannet, trent og utviklet i den retningen du ønsker. Det er derfor vi sier ‘’start her og gå hvor som helst’’, fordi du definitivt har gode muligheter til å vokse i vår fantastiske verden av teknologi!Vi ønsker å informere deg om at din søknad og CV vil bli skannet av AI-teknologi. Vær oppmerksom på at AI ikke tar noen beslutninger – det er det mennesker som gjør. AI skanner CV og annen dokumentasjon som ligger i søknaden og vurderer egnethet opp mot annonseteksten. Dette er kun et ekstra hjelpemiddel for at våre rekrutterere skal kunne ta en enda mer informert beslutning.Vi ser frem til å motta din søknad!
FerdigheterAI-generert
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Solheimveien 10, 1473 Lørenskog
- Bransje: Butikk og varehandel, Konsulent og rådgivning, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 442516162
- Sist endret

