Dokumentforvalter
Adecco Innlandet
- Frist 9.12.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Jobbe med dokumentasjonsforvaltning i offentlig sektor?
Vi søker en dokumentforvalter på vegne av en våre kunder i forbindelse med et lengre vikariat. Stillingen er lokalisert på Hamar, i en enhet med 11 ansatte innen dokumentasjonsforvaltning.
Oppstart 2. januar 2025, eller tidligere om det er mulig, med varighet til 31. mars 2026, med mulighet for forlengelse. Arbeidstiden er fra kl. 08.00 til 15.30, med 30 minutters betalt lunsjpause.
Arbeidsoppgaver:
Arkivdanning i sak- og arkivsystemet Elements (Noark-basert), herunder åpning, sortering, vurdering, eventuell skanning, journalføring og fordeling av post
Kontroll av arkivdata i digitale arkiver og offentlig postjournal
Arkivdanningen hos kunden foregår hovedsakelig digitalt. Det gis god innføring i systemer og rutiner, samt oppfølging underveis. Etter innføringsperioden forventes det at man kan arbeide selvstendig og samarbeide godt med andre i teamet.
Vi søker deg som har:
Erfaring med arkivarbeid i offentlig forvaltning
Erfaring med arkivdanning i Noark-basert system (helst Elements)
Kjennskap til digitale forsendelseskanaler (KS SvarInn, SvarUT, eDialog)
God kunnskap om lovverk knyttet til offentlig arkiv
Det er ønskelig at du har:
Utdanning innen arkiv- og dokumentasjonsforvaltning (arkivkurs, arkivskole eller arkivstudier fra høgskole/universitet). Kandidater med solid og relevant arbeidserfaring vil også bli vurdert.
Vi ser etter en person som har god arbeidsmoral og høy grad av nøyaktighet. Samtidig er du strukturert og samarbeidsorientert, med en interesse for i å lære og utvikle seg faglig. Du er nødt til å ha noe erfaring fra før, og trives i et miljø som stiller krav til kvalitet og selvstendighet.
Vi tilbyr en arbeidsplass med gode fasiliteter som kantine og treningsrom. Stillingen gir mulighet til å tilegne seg ny kunnskap og erfaring innen dokumentasjonsforvaltning i offentlig sektor. Du vil få lønn etter tariff og oppfølging av din egen dedikerte konsulent i Adecco. Du vil få tilgang til Adeccos fordelsprogram.
Vi vurderer søknader fortløpende – ta gjerne kontakt for mer informasjon, eller send inn din søknad allerede i dag! Marie Haugsrud, tlf. 99 40 92 93 eller på mail: marie.haugsrud@adecco.no
FerdigheterAI-generert
- Administrere arkiv
- Arkivkunnskap
- Arkivsystemer
- Elektronisk arkiv
- NOARK-basert system
- Skanne
Om arbeidsgiveren
Adecco er et av Norges ledende bemanningsselskap. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Prøv deg i ulike bransjer; nettverket du får mulighet til å bygge kan bli gull verdt når du en dag kanskje kniver om drømmejobben. All arbeidserfaring er dessuten god erfaring. Bruk oss som diskusjonspartner, vi deler gjerne råd som kan sette fart på karrieren din!
- Sektor: Privat
- Sted: 2317 Hamar
- Bransje: Arkiv og bibliotek, IT, Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Arkivar og bibliotekar, Kontor og administrasjon, Kvalitetssikring
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
arkiv, dokumentforvaltning, arkivar, digitalt, it
Annonseinformasjon
- FINN-kode 437646760
- Sist endret
