
Operasjonskoordinator
Odfjell Technology AS
- Frist 7.12.2025
- Ansettelsesform Fast
Har du erfaring med koordinering av offshore personell og ønsker å ta karrieren til neste nivå?
Odfjell Technology leverer sikre, effektive og bærekraftige løsninger som sparer tid, kostnader og reduserer karbonutslipp for våre kunder. Våre ansatte kombinerer 50 års bransjeerfaring med morgendagens teknologi. Med prosjekter i mer enn 20 land ser vi etter talentfulle mennesker som kan hjelpe oss med å overvinne dagens utfordringer og realisere fremtidige muligheter.
Odfjell Technology - avdeling RIS er i vekst og utvikling og vi ser nå etter en ny Operasjonskoordinator til vårt team på Kokstad i Bergen. Har du erfaring fra koordinering av offshore personell og tar utfordringer på strak arm?
Våre leveranser i RIS er primært tjenester knyttet til multidisiplinære installasjoner og modifikasjonsarbeid, inspeksjon og sakkyndig virksomhet - både offshore og onshore. Som vår nye Operasjonskoordinator får du en sentral rolle i å planlegge, koordinere og følge opp personell og aktiviteter som sikrer at våre prosjekter gjennomføres effektivt og i henhold til gjeldende krav. Rollen gir deg en unik mulighet til å jobbe tett med både interne team og eksterne leverandører, og bidra til at alt fra mobilisering til dokumentasjon går sømløst.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder vil blant annet bestå av:
Koordinere og administrere mobilisering og demobilisering av offshore personell i henhold til prosjektbehov og forespørsler
Administrere helikopterbooking og holde oversikt over POB
Følge opp og oppdatere relevante systemer og rapporter knyttet til offshore personell
Sørge for nødvendig dokumentasjon, sertifikater og kurs er på plass før mobilisering
Håndtere innleie av personell fra underleverandører, inkludert kompetansesjekk og språktesting
Sikre informasjon til offshore personell, leverandører og interne kontaktpunkt
Hva kan vi tilby deg?
Odfjell-gruppen erkjenner at overgangen til fornybar energi krever en ny måte å tenke på. Ved å utnytte mangfoldige, tverrfaglige team driver vi innovasjon, bærekraft og teknologiske forbedringer på tvers av virksomheten. Våre ansatte er kjernen i det vi gjør for å drive endring mens vi fortsetter å forme og utvikle selskapet.
Vi streber etter å skape en tilfredsstillende og motiverende arbeidsplass for våre ansatte og en arena for deling av erfaringer med fokus på kontinuerlig læring og utvikling. Våre ansatte rapporterer om høy grad av myndiggjøring, åpen dialog og tillit. Vi tror at mangfold og inkludering er forutsetninger for å lykkes i et globalt marked. Vi mener at våre selskapsverdier bør reflekteres i den daglige atferden til både våre ledere og ansatte.
Våre fordeler inkluderer blant annet:
Konkurransedyktige ordninger i forhold til betingelser, forsikringer og pensjon
Velferdsklubb, bedriftsidrettslag og hyttepool
Tilgang til kantine, treningsrom og parkering på kontoret på Kokstad
Hjemmekontor to valgfrie dager per uke
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en person som trives i en dynamisk hverdag og som håndterer endringer med fleksibilitet og en løsningsorientert tilnærming. Du har evne til å holde oversikt og håndtere flere oppgaver samtidig, uten å miste fokus på kvalitet og detaljer.
Rollen krever gode kommunikasjonsevner og samarbeid på tvers av ansatte, kunder og ledere, og vi verdsetter en serviceinnstilt holdning. Du jobber selvstendig, tar ansvar og initiativ, samtidig som du er strukturert og nøyaktig.
Vi ser gjerne at du har følgende kvalifikasjoner:
Relevant erfaring innen koordinering av personell innenfor offshore-bransjen
Høyere utdanning innen relevante fagområder - erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
Generelle IT kunnskaper - fordel med kjennskap til IFS, ProPeople og Excel
Kjennskap til regelverk offshore er en fordel
Flytende norsk og engelsk språk, muntlig og skriftlig
Er du klar til å ta neste steg i karrieren og bli en del av teamet vårt?
Send inn CV og søknad via våre karrieresider, vi ser frem til å høre fra deg!
Dersom noe er uklart i forhold til stillingsannonsen, svarer vi gjerne på spørsmål. Ta kontakt med Alise Sandtorv | Operational Lead Resources | asnj@odfjelltechnology.com, +47 99560097.
We live our core values - creative, competent, result oriented, committed - while always being safety conscious.
We use Semac background checks in our recruitment process.
FerdigheterAI-generert
- Booking av helikopter
- Kunnskap om relevante lover og forskrifter
- Microsoft Excel
- Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
- Sektor: Privat
- Sted: 5257 Kokstad
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Industri og produksjon, Maritim og offshore, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontorarbeid, Koordinering
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
Koordinering, Offshore, Personell, Koordinator, Bemanning
Annonseinformasjon
- FINN-kode 437133000
- Sist endret

