Service Delivery Advisor
Academic Work
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Bli MediPay´s nye Service Delivery Advisor!
Er du drevet av å gi kundene dine WOW-opplevelser, og ønsker du å bidra aktivt til utvikling av prosesser i et selskap i sterk vekst? Da kan du være den vi leter etter!
Om stillingenMediPay leverer sentrale betalingsløsninger til helsesektoren og er i en spennende vekstfase. Hos oss blir du en del av et engasjert, inkluderende og målrettet team som sammen utvikler virksomheten videre. Vi ser nå etter en medarbeider som ønsker å bidra aktivt til vårt felles mål i et miljø preget av høyt tempo og positiv energi.
Som Service Delivery Advisor er du en nøkkelperson i arbeidet med å sikre gode kundeopplevelser gjennom profesjonell førstelinje support via telefon og e-post. Du vil registrere og følge opp saker, håndtere administrative oppgaver og sørge for effektiv oppfølging av kundehenvendelser. Gjennom den daglige dialogen med kunder vil du få god innsikt i deres behov og utfordringer, og bidra med forslag til forbedringer av systemer og rutiner i vårt arbeid.
Du blir tilbudt
Hos oss i MediPay får du en unik mulighet til å utvikle deg både faglig og karrieremessig i et dynamisk og forretningsorientert miljø. Du blir en del av et sosialt og engasjert team med sterk lagånd, hvor din innsats verdsettes. I PayEx er vi opptatt av at ansatte trives på jobb og ønsker også ansatte som ønsker å bidra til et positivt og godt arbeidsmiljø.
ArbeidsoppgaverFørstelinje support via telefon og e-post
Registrering og oppfølging av saker
Administrative oppgaver
Aktivt bidra til forbedringer og løsninger i prosesser og systemer
Har erfaring fra en kundeservicerelatert rolle (support, service, salg e.l.)
Teknisk forståelse og interesse for systemer
Flytende i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Har evne til å formidle informasjon på en klar og vennlig måte, både muntlig og skriftlig
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
Serviceinnstilt og imøtekommende - håndterer henvendelser profesjonelt med fokus på gode brukeropplevelser
Strukturert og pålitelig - sørger for at saker registreres, følges opp og avsluttes innen frister
Positiv og samarbeidende - bidrar til et godt arbeidsmiljø, og trives med både selvstendig arbeid og samarbeid i team
Ansvarsfull og målbevisst - trives med høyt tempo og tar eierskap til egne oppgaver
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle innledende spørsmål om stillingen rettes til Academic Work på kandidat@academicwork.no.
Vi har en fortløpende utvelgelsesprosess, annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste steg. Du trenger ikke å legge ved et søknadsbrev, da det ikke er en del av vår rekrutteringsprosess. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
PAYEX NORGE ASPayEx er en av Nordens fremste leverandører av komplette betalingsløsninger. De drives av innovasjonskraft og deres streben etter å hjelpe mennesker, bedrifter og samfunn til å vokse. I dag er de et av de ledende selskapene innen betalingsløsninger med virksomhet i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Noe som ikke hadde vært mulig uten deres engasjerte og kompetente medarbeidere! Deres virksomhet gjennomsyres av deres verdier - Åpen, Enkel og Omsorgsfull i alt de gjør.
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Kongens gate 6, 0153 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Helse og omsorg, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundeservice, support, førstelinje, brukerstøtte, betalingsløsninger
Annonseinformasjon
- FINN-kode 434581207
- Sist endret