Kundebehandler
APCOA
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Brenner du for god kundeservice og smarte løsninger? Bli en del av APCOA!
For vår anerkjente kunde APCOA er vi nå ute etter en kundeservicemedarbeider med serviceinnstilling og godt humør! Er du nysgjerrig og liker å utfordre deg selv? Da er kanskje dette jobben for deg!
På APCOA sitt kundesenter er det en gjeng engasjerte og dyktige medarbeidere. Til å styrke teamet ser de etter deg som er motivert for å skape fornøyde kunder og som gjerne bidrar til å opprettholde et godt samhold på avdelingen. Det arrangeres jevnlig sosiale treff både for avdelingen og på tvers av andre avdelinger. Ønsker du å bli en del av APCOA og tre inn i stillingen som Service Delivery Specialist?
Dine fremtidige kollegaer i APCOA sier dette om jobben og arbeidsplassen:
Her er det et åpent og inkluderende arbeidsmiljø med lite hierarki og god takhøyde
Alle prater med alle og vi samarbeider godt- i tillegg til at vi drar nytte av hverandres styrker
Ledere er tilstedeværende og legger til rette for at man skal lykkes i jobben
Det er god opplæring med fadderordning som gjør Apcoa til en trygg plass å jobbe
Vi har god balanse mellom humor og profesjonalitet på arbeidsplassen- her har vi det gøy på jobb
APCOA kan tilby deg:
En ny og moderne arbeidsplass i flotte lokaler
Arbeidsplass på Helsfyr med direkte nærhet til kollektiv transport
Tilgang på frukt, grønt og snacks gjennom arbeidsdagen
God oppfølging og innføring i selskapets verdier, rutiner og målsetninger
En god kantine med variert utvalg
Sosiale sammenkomster sammen med dine kollegaer
Personlig utvikling og kompetanseheving innen kundebehandling
En flott arbeidsplass med godt samhold og engasjerte kollegaer
Arbeidsoppgaver:
Håndtere innkommende henvendelser via telefon, e-post og chat
Representere APCOA på en profesjonell og serviceinnstilt måte både internt og i dialog med kunder eller oppdragsgivere
Overholde og følge gjeldende retningslinjer
Delta i utvikling og opplæring av nye ansatte ved behov
Sørge for høy kundetilfredshet gjennom effektiv håndtering av saker
Oppstart er i januar og vi vurderer kandidater fortløpende. Du vil inngå i en rullerende vaktplan hvor arbeidstider på hverdager er i tidsrommet kl. 07.00-17.00, samt hver tredje lørdag fra kl. 08.00-16.00. Vaktplanen tilsvarer 37,5 timer arbeidsuke og dette er en heltidsstilling. Adresse til arbeidsstedet er Innspurten 15, 0663 Oslo.
I forbindelse med rekrutteringsprosessen ønsker vi gjerne at du gjennomfører testene som ligger på profilen din. Testene som skal gjennomføres heter Verbal Resonnering og Arbeidsrelatert atferd (Adept-15).
Personlige egenskaper:
Effektiv, kvalitetsbevisst og strukturert
Du har et ønske om å lykkes både selvstendig og for teamet
Trives med å jobbe i team, og ser hva som må gjøres individuelt
Motivasjon for å hjelpe andre og skape gode kundeopplevelser
Kvalifikasjoner:
Du har erfaring fra kundeservice, og har gjerne jobbet på kundesenter tidligere
Teknisk interesse og/eller kompetanse
Kjent med å benytte telefon og pc som arbeidsverktøy
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Fullført videregående skole
Høres dette ut som en stilling som passer deg? Vi i StudentConsulting holder i rekrutteringsprosessen, men du vil bli direkte ansatt i fast stilling hos APCOA. Legg inn søknad allerede i dag. Vi vurderer alle søknader fortløpende!
Ferdigheter
- Call Center
- Redigere engelske tekster
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
APCOA Norway AS er en del av Europas største parkeringsselskap. Vi har over 1.500 parkeringsområder over hele landet. Produktene våre skreddersys til den enkelte kunde og vi har erfaring og kunnskap innenfor alle sektorer (lufthavn, sykehus, p-hus, hotell og konferanse, kjøpesenter, innfartsparkering, bykjerner og gateparkering). Med vår forretningsmodell er vi den pålitelige partneren som maksimerer verdien for private og offentlige eiendomseiere. Via vår digitale plattform APCOA FLOW kobler vi parkeringshus- og områder med kunder, partnere og deres kjøretøy. Basert på denne teknologien, forvandler vi våre parkeringsplasser til mobilitets hub, og tilbyr innovative tjenester som muliggjør en mer praktisk hverdag. Dette har også fordeler for miljøet: med våre digitale tjenester og vårt intelligente Traffic Management System, bidrar vi aktivt til reduksjon av utslipp i byer ved å redusere trafikkvolumet for de som søker etter parkering.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Innspurten 15, 0663 Oslo
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted, Drift og vedlikeholdstjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kontor og administrasjon, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundeservice, administrasjon, kundebehandler, kundesupport, kundesenter
Annonseinformasjon
- FINN-kode 435975232
- Sist endret
