Accountant & Supply chain assistant
Kreatell Management AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Accountant & Supply chain assistant
Om stillingen
Vi ser etter en strukturert og motivert medarbeider til finans- og merchavdelingen vår! I denne rollen blir du en sentral støttespiller inn i et kreativt og ambisiøst miljø, med varierte oppgaver innenfor regnskap, og logistikk rundt merchproduksjon og salg. Du vil være i tett kontakt med både ledelsen og resten av teamet. Du vil bistå, men også få ansvar for blant annet daglig oppfølgning, men også andre relevante administrative oppgaver. Konsernet består av en rekke ulike selskaper, og jobber både nasjonalt og internasjonalt.
Vi oppfordrer kandidater til å skrive om sin motivasjon til å søke i søknadsteksten.
Hvem er du?
Du vil jobbe på tvers av mange selskaper som er i konstant utvikling, så vi trenger at du er nøye, strukturert, men også har evnen til å omstille deg. Du kommer til å være en del av et team, men du må være komfortabel med å jobbe selvstendig. Du vil også jobbe med mange ulike mennesker, så gode kommunikative evner på både norsk og engelsk, og evne til å være tydelig kommer også godt med. Selv om det ikke er de mest kreative oppgavene, er det et kreativt miljø, så personlig særegenhet vektlegges.
Ønskede kvalifikasjoner:
Utdanning eller erfaring innenfor regnskap og logistikk
Kunnskap om god regnskapspraksis
Kunnskap om, eller interesse for å fordype seg i, "morsomme" teamer som f.eks. toll, mva og avgifter i ulike land
Svært gode digitale ferdigheter
Gjerne ha erfaring fra musikk/kulturbransjen
Minimum ha kjennskap, men aller helst beherske godt regnskapsprogrammet Tripletex, og arbeidsverktøyene Microsoft, Google Workspace
Gode kommunikasjonsevner i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Hva vi kan tilby:
En spennende og variert arbeidshverdag
En viktig og synlig rolle i et kreativt miljø
Mulighet til å påvirke og utvikle rollen videre
Kontor i en unik, inspirerende eiendom midt i Oslo
Mulighet for å utviklet et godt nettverk innen kulturfeltet
Gode pensjon- og forsikringsordninger
Stillingsprosent:
100%
Hovedoppgaver:
Løpende bokføring, samt assistere ved årsoppgjør og rapportering
Lønnsarbeid
Terminavslutning, -avstemning og dokumentasjon
Utsending av avregninger
Prosjektoppfølgning
Styring og oppfølgning av varelager
Være en nøkkelressurs innenfor logistikk i planleggingen av fremtidige lanseringer, kampanjer og festivaler med fysisk merch-salg
Sikre korrekt håndtering av toll, mva, og import-/eksportdokumentasjon i tråd med gjeldende regelverk i Norge, EU, Storbritannia, USA og Asia
Beregne og følge opp tollsatser, opprinnelsesdokumenter og HS-koder.
Samarbeide med eksterne rådgivere og myndigheter vedrørende internasjonale avgiftsforhold
Andre administrative kan forekomme
Oppstart: Så snart som mulig, men før utgangen av januar 2026
Ferdigheter
- Bokføring
- Digitale ferdigheter
- Google Suite
- Logistikk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0351 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor, På kontoret
- Bransje: Musikk, Økonomi og regnskap, Underholdning
- Stillingsfunksjon: Logistikk og lager, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
regnskap, merchproduksjon, logistikk, administrative oppgaver, finans
Annonseinformasjon
- FINN-kode 434441700
- Sist endret

