Supply Chain Coordinator
ZEM AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du å bidra til det grønne skiftet?
Har du god teknisk forståelse, sans for detaljer og trives med dager hvor ingenting nødvendigvis lander? Vi søker en fremoverlent og initiativrik Supply Chain Coordinator som vil være en viktig støttespiller i alle våre prosjekter og bidra til en effektiv og presis verdikjede.
Kort om stillingen
Som Supply Chain Coordinator vil du få en sentral rolle i selskapets innkjøp- og logistikkfunksjon. Du vil jobbe tett med våre prosjektledere, serviceavdeling, kunder og leverandører – både nasjonalt og internasjonalt. Stillingen krever nøyaktighet, god teknisk forståelse og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
Arbeidsoppgaver omfatter blant annet
Bistå og utvikle vårt arbeid ved kontraktinngåelser og leverandøroppfølging
Ansvar for faste møter med leverandører og holde i disse
Bestille varer og tilhørende transporter til prosjekter, service og lager
Ansvarlig for våre innkjøp og leveranser og følge opp tidsfrister
Støtte vår serviceavdeling med raske og gode løsninger
Pakke og klargjøre varer fra lager, bistå ved varetelling
Godkjenne leverandørfakturaer og viderefakturere oppdrag
Ønskede kvalifikasjoner
Relevant utdannelse innen logistikk/innkjøp/teknisk fagskole.
Erfaring med innkjøp, logistikk eller prosjektstøtte er en fordel og kan erstatte manglende utdannelse
Erfaring med kontraktsforhandlinger og leverandøroppfølging er en fordel
Gode IT-kunnskaper
Interesse for tekniske produkter, løsninger og bruk
Gode ferdigheter i norsk og engelsk – både muntlig og skriftlig
God økonomisk forståelse
Personlige egenskaper
Strukturert, du holder i mange forskjellige arbeidsoppgaver
Fokusert og du venter ikke, men tar uoppfordret tak i oppgaver som skal løses
Serviceinnstilt, selvstendig og forstår viktigheten av et godt samarbeid
Vi tilbyr
En spennende stilling i et teknisk og utviklingsorientert miljø
Gode muligheter for faglig utvikling og økt ansvar
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Konkurransedyktige betingelser
Ferdigheter
- Anskaffelser
- Engelsk
- Koordinere og følge opp underentreprenører og leverandører
- Logistikk
- Norsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 1363 Høvik
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Maritim og offshore, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Logistikk og lager, SCM og logistikk
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
supply chain, innkjøp, logistikkutdannelse, teknisk forståelse, lager
Annonseinformasjon
- FINN-kode 434211765
- Sist endret
