Regnskapsmedarbeider
MOVAR IKS
- Frist 14.11.2025
- Ansettelsesform Fast
MOVAR IKS søker regnskapsmedarbeider i 60% stilling
MOVAR IKS har ansvar for å levere samfunnskritiske tjenester som avfallshåndtering, drikkevann-, avløpsrensing og brann/redningstjenester til 86.000 innbyggere i Mosseregionen. Våre 240 medarbeidere leverer tjenester døgnet og året rundt, på vegne av våre eierkommuner Moss, Vestby, Råde og Våler.
Vår visjon er å levere Fremtidsrettede løsninger i miljøet og samfunnets tjeneste.
Regnskapsmedarbeider 60%
(Deltidsstilling med mulighet for utvidet stillingsprosent)
Administrasjonen i MOVAR IKS bidrar med støttefunksjoner for kjernevirksomheten og fagavdelingene i selskapet. Vi er en liten og effektiv administrasjon, som jobber med fagområder som bl.a. økonomi, lønn, anskaffelser, IT, HR, kommunikasjon, arkiv, HMS og kvalitet. Vi er samlokalisert sammen med en rekke andre kollegaer i vårt nye og moderne administrasjonsbygg.
Som regnskapsmedarbeider har du en til tider hektiske arbeidshverdager. Du har ansvaret for, og blir involvert i en rekke små og store oppgaver. I hverdagen vil du jobbe mye selvstendig, men også i tett samarbeid med øvrige kolleger i selskapet.
De viktigste arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
Håndtering av inngående fakturaer, betalinger og oppfølging mot leverandør
Oppfølging av kundereskontro
Backup for utfakturering
Grunnleggende bokføring
Avstemming
Bidra i utvikling av rutiner og prosesser
Holde intern opplæring innenfor rapporter og regnskap
Andre administrative oppgaver
Kvalifikasjonskrav:
Økonomisk utdannelse
Arbeidserfaring kan kompensere for dette kravet
Vi er etter deg som har:
Gode digitale ferdigheter og systemforståelse
Kjennskap til Visma Business, NXT, OneStop Reporting, Compello, Autoinvoice er en fordel
God kjennskap med Excel
Gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig
I MOVAR heier vi på hverandre. For at du skal trives og lykkes, bør du være serviceinnstilt, strukturert og opptatt av at våre tjenester holder høy kvalitet. I vår organisasjon fokuserer vi på nytenking og kontinuerlig forbedringsarbeid, og det er viktig at du ser nytten av samarbeid, også på tvers av fagområdene. Du er:
Du er fleksibel og tilpasningsdyktig, og trives med varierte arbeidsoppgaver
Du tar initiativ og liker å finne løsninger – både selvstendig og sammen med andre
Du er ansvarsbevisst og pålitelig
Du har gode samarbeidsevner og bidrar positivt til arbeidsmiljøet
Du møter kolleger og samarbeidspartnere med godt humør og en positiv innstilling
Synes du dette høres spennende ut – da håper vi å høre fra deg.
Ønsker du mer informasjon om stillingen, vennligst kontakt økonomi og administrasjonssjef Merete Ruud Tuskin mobil 992 62 494.
Ferdigheter
- Avstemming av kontoer
- Behandle betalinger
- Bruke regnskapssystemer
- Digitale ferdigheter
- Følge opp kundefordringer
- Microsoft Excel
- Mottak av fakturaer
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Offentlig
- Sted: Tykkemyr 2, 1597 Moss
- Hjemmekontor: På kontoret
- Bransje: Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Økonomi og regnskap, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
regnskapsmedarbeider, økonomi, digitale ferdigheter, excel
Annonseinformasjon
- FINN-kode 433664991
- Sist endret

