Director of Finance and Administration / CFO
Autopay Technologies AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Director of Finance and Administration / CFO til solid SaaS-selskap i sterk vekst
Director of Finance and Administration / CFO i Autopay Technologies er en nyopprettet nøkkelrolle i selskapets ledelse med ansvar for både økonomistyring og administrative støttefunksjoner. I denne rollen vil du bidra til å sikre en sunn økonomi og effektiv drift av organisasjonen, og fungere som en viktig støttespiller for toppledelsen i strategiske og operative beslutningsprosesser. Stillingen krever både strategisk blikk og praktisk gjennomføringsevne for å støtte selskapets vekst og måloppnåelse.
Stillingen rapporterer til CEO og inngår i ledergruppen. Arbeidssted vil være i våre flotte lokaler i Pilestredet 8, Oslo sentrum.
Ansvarsområder og oppgaver
- helhetlig ansvar for økonomistyring, regnskap som er outsourcet, budsjettering og finansiell rapportering for våre selskaper i Norge, UK, DE og DK
- likviditetsstyring, prognoser og internkontroll i tråd med gjeldende standarder
- fakturering og oppfølging av innbetalinger, samt kontinuerlig forbedring av prosesser
- støtte kommersielle prosesser og bistå kunder i finansielle og compliance-relaterte spørsmål
- periodisk rapportering til ledelse og eiere, herunder innsiktsfulle analyser, nøkkeltall og finansielle rapporter
- lede HR-funksjoner, personaladministrasjon og sikre et godt arbeidsmiljø
- oppfølging av interne systemer (ERP, CRM, HR) og bidra på digitaliseringsinitiativer
- sikre etterlevelse av kvalitets- og sikkerhetsstandarder (ISO, GDPR) og håndtere revisjoner
- overordnet ansvar for kontordrift og administrative tjenester
- drive kontinuerlig forbedringsarbeid og prosessoptimalisering i takt med selskapets vekst
Ønskede kvalifikasjoner
- høyere utdanning innen økonomi, finans, regnskap, revisjon eller tilsvarende.
- 5-10 års relevant erfaring, gjerne fra revisjon eller lignende roller innen scale-up/tech/ SaaS-virksomhet
- solid erfaring med regnskap, økonomistyring og rapportering
- god forståelse for compliance, kvalitetsstyring og relevante standarder (ISO 9001, 14001 og 27001 og GDPR)
- erfaring med HR-prosesser og administrasjon
- sterk systemforståelse og erfaring med ERP/økonomisystemer
- erfaring med SaaS er en fordel
- gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- strukturert, nøyaktig og resultatorientert
- initiativrik og løsningsorientert med god gjennomføringsevne
- gode samarbeidsevner og evne til å bygge relasjoner internt og eksternt
Vi tilbyr
- en nøkkelrolle i et innovativt og fremtidsrettet selskap i vekst
- mulighet til å påvirke strategiske beslutninger og utvikle selskapets prosesser
- et dynamisk arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
- konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter
- attraktive og moderne lokaler i Oslo sentrum
Virker dette interessant ber vi deg søke via www.financepeople.no. Ved spørsmål kan du kontakte FinancePeople ved Svenn-Erik Warholm på mobil 917 37 272 / svenn-erik.warholm@financepeople.no eller André Herlofsen på mobil 934 80 266 / andre@financepeople.no.
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
FerdigheterAI-generert
- Bokføring
- Budsjettarbeid
- Customer Relationship Management (CRM)
- ERP-systemer
- Finansiell rapportering
- General Data Protection Regulation (GDPR)
- Økonomistyring
Om arbeidsgiveren
Autopay Technologies er et norsk teknologiselskap etablert i 2013, med hovedkontor i Oslo. Selskapet utvikler digitale løsninger som gjør parkering og mobilitet sømløs, blant annet gjennom ANPR-basert teknologi som eliminerer behovet for billetter og fysiske barrierer. Autopay tilbyr en plattform som integrerer parkering, elbillading, bompenger og kundehåndtering i ett system, og er privateid som del av Indigo Management. Med sterk vekst og fokus på bærekraft, er selskapet en ledende aktør i digitalisering av mobilitet.
Vi har selskaper i tre land utenfor Norge - UK, DE og DK - og med teknologi i verdensklasse har vi store ambisjoner om videre ekspansjon i det internasjonale markedet.
- Sektor: Privat
- Sted: 0180 Oslo
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT - programvare, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Analyse, Forretningsutvikling og strategi, Økonomistyring og budsjettering
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
Analyse, HR and Administration, Prosessoptimalisering, Internkontroll, Finansiell rapportering
(1/5)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 431189024
- Sist endret
