IT-Support tekniker
Sopra Steria
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli en del av vårt Customer Experience team!
Som en del av vårt Customer Experience (CX) team, vil du spille en viktig rolle i leveransen til våre driftskunder. I dag består CX av rett i underkant av 100 dedikerte personer, som hjelper våre samfunnskritiske kunder med deres IT problemer. Du vil fungere som et kontaktpunkt for våre kunder og videre sørge for å skape en helhetlig, positiv opplevelse ved hver interaksjon via ulike kontaktkanaler eller fysisk ute på kundelokasjonen.
Ansvarsområder
Løse tekniske problemer relatert til maskinvare, IT tjenester, programvare og nettverk/sikkerhet, med fokus på å minimere forstyrrelser og gjøre arbeidshverdagen enklere for sluttbrukeren.
Eskalere og prioritere saker som krever dypere kompetanse eller krever rask løsning, med sikte på å sikre høy kundetilfredshet og opprettholde kontraktsfestede SLA-er.
Arbeide konstruktivt med andre i teamet og resten av avdelingen for å dele kunnskap og sikre effektiv problemløsning, dokumentasjon og kunnskapsdeling på tvers.
Jobbe aktivt med å identifisere forbedringsmuligheter, både i kundebehandlingen og i ulike prosesser, for å sikre at kundereisen stadig blir mer sømløs og effektiv.
Kvalifikasjoner
Fagbrev, bachelor- eller masterutdanning, eller annen relevant erfaring innen IT
Sterke kommunikasjonsevner, med en løsningsorientert tilnærming i samarbeid med kolleger og kunder
Evne til å diagnostisere, analysere, eskalere og løse tekniske problemer effektivt for å sikre rask løsning
Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Sopra Steria har kunder og prosjekter som kan kreve sikkerhetsklarering på ulike nivåer.
Vi har naturligvis gode forsikrings- og pensjonsordninger med privat helseforsikring og du får full lønn under foreldrepermisjon. I tillegg vil du få tilgang på bedriftshytter, bidrag til medlemskap hos SATS og ikke minst en ekstra ferieuke (seks uker totalt). Dessuten har vi 30 ulike aktivitetsgrupper; fotball, friluftsliv, gaming og karaoke, for å nevne noen. Men frykt ikke, deltagelse er høyst frivillig. Vi bør kanskje også nevne at vi ble igjen kåret til Norges beste arbeidsplass i år!
Ytterligere informasjon
Vi er Norges ledende konsulentselskap innen digitalisering, innovasjon og bærekraft. I Sopra Steria bistår vi våre kunder innen privat og offentlig sektor med å bli fremtidens virksomheter. I en årrekke har vi vært rangert som en av Norges beste arbeidsplasser. Du finner oss i Oslo, Stavanger, Trondheim, Bergen, Drammen, Hamar, Fredrikstad, Kristiansand og Tromsø.
FerdigheterAI-generert
- Norsk
- Teknisk IT kompetanse
- Utføre IKT-feilsøking
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
- Sektor: Privat
- Sted: Biskop Gunnerus gate 7, 0185 Oslo
- Bransje: IT, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Drift/Operations, IT-sikkerhet, IT-support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
IT, Support, Teknologi
Annonseinformasjon
- FINN-kode 431170306
- Sist endret