Bildegalleri
đ Selger pensum- og fagbøker: Ăkonomi, innovasjon, markedsføring, metode m.m.
Til salgs
Frakt fra 19 kr + Trygg betaling 39 kr. Frakten er pĂĽ tilbud â ordinĂŚr pris er 39 kr.
Trygg handel med Fiks ferdig
Varen sendes til deg, og du har 24 timer til ü inspisere den før pengene overføres til selgeren.
Beskrivelse av varen
Tilstand: Som ny - Ikke synlig brukt
Emne: Ăkonomi og administrasjon
đ Selger et bredt utvalg fag- og pensumbøker innen økonomi, innovasjon, markedsføring, metode, entreprenørskap og informasjonssikkerhetsledelse. Alle bøkene er listet med tittel, forfatter og ISBN nedenfor, slik at du enkelt kan søke dem opp.
â Kjøp her eller direkte via iBok:
đ https://ibok.no/selger/226258
đ Hentes i Oslo (Messepromenaden 1) sendes evt mot porto.
đ Førstemann til mølla, alle bøker selges enkeltvis.
1. The Entrepreneurial State: Debunking Public Vs. Private Sector Myths
Mariana Mazzucato â ISBN: 9781610396134
2. Teorien om økonomisk utvikling
Joseph A. Schumpeter â ISBN: 9788230402153
5. E-Commerce 2017, Global Edition
Kenneth C. Laudon, Carol Guercio Traver â ISBN: 97812922211688
6. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice
Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick â ISBN: 9780273746102
7. Consumer Behaviour: A European Outlook
Leon G. Schiffman, Leslie Kanuk, Havard Hansen â ISBN: 9780273736950
8. This is Service Design Thinking: Basics, Tools, Cases
Marc Stickdorn, Jakob Schneider â ISBN: 9789063692797
Mihaly Csikszentmihalyi â ISBN: 9780062283252
9. How to Win Friends and Influence People
Dale Carnegie â ISBN: 9780091906351
10. Service Design for Business
Ben Reason, Lavrans Løvlie, Melvin Brand Flu â ISBN: 9781118988923
11. Rework: Change the Way You Work Forever
David Heinemeier Hansson, Jason Fried â ISBN: 9780091929787
12. Influence: The Psychology of Persuasion
Robert B. Cialdini â ISBN: 9780061241895
13. Arbeidsbok til Bedriftens økonomi
Kjell Gunnar Hoff, Morten HelbĂŚk â ISBN: 9788215025612
14. Bedriftens økonomi
Kjell Gunnar Hoff, Morten HelbĂŚk â ISBN: 9788215025605
15. Fra idĂŠ til ny virksomhet: En hĂĽndbok for nye vekstselskaper
Odd UtgĂĽrd, Helge Refsum, McKinsey & Company â ISBN: 9788215011530
16. Praktisk innholdsmarkedsføring
PĂĽl Nisja-Wilhelmsen â ISBN: 9788205498266
17. Technological Revolutions and Financial Capital: The Dynamics of Bubbles and Golden Ages
Carlota PĂŠrez â ISBN: 9781843763314
18. Small Business and Entrepreneurship
Francis J. Greene, David John Storey â ISBN: 9780273693475
19. Digital forretningsforstĂĽelse
Tarjei Heggernes AlvĂŚr â ISBN: 9788245013597
20. Capitalism: A Very Short Introduction
James Fulcher â ISBN: 9780198726074
21. The Innovatorâs Guide to Growth: Putting Disruptive Innovation to Work
Scott D. Anthony, Joseph V. Sinfield, m.fl. â ISBN: 9781591398462
22. Nyskapning: Arbeidsbok i kreative metoder
(Ukjent forfatter) â ISBN: 9788205504394
23. Startup Boards: Getting the Most Out of Your Board of Directors
Mahendra Ramsinghani, Brad Feld â ISBN: 9781118443668
Brukerprofil
Du mĂĽ vĂŚre logget inn for ĂĽ se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 5.12.2025 kl. 17:55 ăť FINN-kode: 427956733





