Business Development Manager
Ryde Technology AS
- Frist Søknader behandles fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Ryde søker en fremoverlent Business Development Manager
Vi søker en kommersiell og analytisk Business Development Manager som ønsker å være med på en spennende vekstreise i et selskap med store ambisjoner – både nasjonalt og internasjonalt. Rollen vil ha et helhetlig ansvar for strategiske prosjekter og jobbe tett med ledelsen, drift og CFO-teamet. Som Business Development Manager vil du være en sentral drivkraft i å identifisere og realisere vekstmuligheter og bidra til kontinuerlig forbedring på tvers av organisasjonen. Stillingen rapporterer direkte til CEO. Selskapet er eid av Equip Capital.
Arbeidsoppgaver:
- lede og gjennomføre selskapsstrategiske prosjekter fra idé til implementering
- drive forbedringsprosesser for økt effektivitet og lønnsomhet på tvers av forretningsområdene
- støtte ledelsen med strategiske beslutningsunderlag og analyser
- utarbeide initiativer og beslutningsgrunnlag gjennom analyser av kommersielt potensial og regulatoriske forhold i nye markeder
- forberede materiale og innsikt til ledermøter, styremøter og investorpresentasjoner
- strukturere og analysere data, sikre høy datakvalitet og drive utvikling av målstyringsarbeid
- utarbeide lønnsomhetsanalyser og business case for nye og eksisterende tjenester
- bidra til kommersialisering av nye produkter og tjenester
- ad-hoc prosjekter og analyser for ledelsen
Ønskede kvalifikasjoner:
- høyere utdanning innen økonomi, finans eller tilsvarende
- 3-5 års relevant erfaring, fra konsulenthus eller tilsvarende operative roller
- solid erfaring med prosjektledelse, og gjerne erfaring med strategiarbeid
- meget solide ferdigheter innen Excel og PowerPoint, erfaring med BI-verktøy er en fordel
- meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Personlige egenskaper:
Du har en forretningsorientert og kommersiell tilnærming med god teft for å identifisere nye muligheter. I tillegg evner du å kombinere analytisk presisjon med operasjonell gjennomføringsevne. Som person er du ujålete, ydmyk og har en positiv innstilling til å bistå kolleger og ledere. Som en selvgående og initiativrik person trives du med å ta ansvar i komplekse prosjekter og sikre fremdrift. Du er en dyktig relasjonsbygger som inspirerer og engasjerer andre gjennom tydelig kommunikasjon og samarbeid.
Vi tilbyr:
Til den rette kandidaten tilbys det en spennende og utfordrende stilling i et ambisiøst selskap i vekst med både faglige og personlige utviklingsmuligheter. Miljøet er godt og preges av engasjerte medarbeidere. Den riktige kandidaten forventes å vokse sammen med selskapet. Konkurransedyktige betingelser som inkluderer mulighet til investering i selskapet for å ta del i selskapets verdiutvikling og vekst.
Hvis dette virker interessant, oppfordrer vi deg til å søke via www.financepeople.no i henhold til GDPR. Ta gjerne kontakt med Andreas Kleiven (948 87 566/andreas@financepeople.no) eller André Herlofsen (934 80 266/andre@financepeople.no) ved spørsmål.
På grunn av ferieavvikling vil søknader bli behandlet i august.
FerdigheterAI-generert
- Business Case-utvikling
- Forretningsutvikling
- kvalitetssikring av data
- Microsoft Excel
- Microsoft Power Point 2011
- Prosjekteringsledelse
- Strategisk prosjektledelse
- Utføre lønnsomhetsanalyse
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Gladengveien 17, 0661 Oslo
- Bransje: Miljøtjenester, Økonomi og regnskap, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Økonomi og regnskap, Økonomistyring og budsjettering
Nøkkelord
Forretningsutvikling, Kommersialisering, Markedsanalyse, Business Case, Målstyring
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 415020407
- Sist endret