Bildegalleri
Retro lampe fra Sego
Til salgs
Frakt fra 69 kr + Trygg betaling 62 kr
Trygg handel med Fiks ferdig
Etter levering har du 24 timer til å se over varen. Hvis det er noe galt med varen, får du pengene dine tilbake.
Beskrivelse av varen
Tilstand: Pent brukt - I god stand
Trolig fra 60-70 tallet. Ozonlamper var mest vanlig fra 30 tallet og frem til 60 tallet.
Ozonlamper ble da brukt for å fjerne lukt, da særlig røyklukt for det var vanlig at folk røkte inne, og med 5-6 personer som dampet i vei så røyken lå som tykk tåke i stua. Man kan vel si at ozonlamper var datidens luftrensere.
Denne utgaven har jeg aldri sett før. Kanskje den var inspirasjonen til barneTV serien om Tomas Toget?
--Du kan se alle mine annonser her på finn,no i lenken nedenfor 😊
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 3.4.2026 kl. 21:03 ・ FINN-kode: 404463870
Utforsk våre nye sider for klær og mote
Ta en titt
