
Bildegalleri
Markedskommunikasjon prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
Til salgs
Frakt fra 39 kr + Trygg betaling 39 kr
Trygg handel med Fiks ferdig
Varen sendes til deg, og du har 24 timer til å inspisere den før pengene overføres til selgeren.
Beskrivelse av varen
Markedskommunikasjon - prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning av Thorolf Helgesen, 2004, Norsk, Bokmål. Minimal markeringer I boka.
Det norske reklame- og mediemarkedet er i sterk utvikling, faglig og økonomisk. Boken tar utgangspunkt i den praktiske virkeligheten, slik den kommer til uttrykk i konkurransen mellom annonsører, reklamebyråer og medier.Den dekker alle former for moderne markedskommunikasjon, som omfatter reklame, sponsing, PR og påvirkning av handelsleddene. I fremstillingen er det lagt stor vekt på forskning og vitenskapelige teorier som grunnlag for kunnskapsbaserte og profesjonelle arbeidsmetoder.
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 19.10.2025 kl. 17:18 ・ FINN-kode: 349201277






