Contract Manager
Norway Consulting AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Contract Manager søkes for deltidsrolle! 25-50%
Hei,
For et IT-konsulentformidlingsselskap søker vi en Contract Manager.
Dette er en deltidsrolle på estimert ca. 25%-50 stilling.
Vi ønsker noen som er bosatt i Oslo-området, og som kan ha tilgjengelighet hver virkedag. Oppgaven kan løses fra hjemmekontor, og så er det ønsket med regelmessig oppmøte i våre lokaler i Apotekergata 10B, f.eks. én halv eller hel dag hver eller annenhver uke.
Norway Consulting AS leverer IT-konsulenter til det norske markedet, og vi har rundt 50 IT-konsulenter i oppdrag for våre kunder. Vi jobber med et bredt spekter av kunder, og alle konsulenter i oppdrag medfører 1 kontrakt mot kunde og 1 mot konsulenten/konsulentselskapet. Ofte er det forhandling om rammeavtaler, nye standardkontrakter, og ikke minst inngåelse av kontrakter når vi selger en konsulent på et oppdrag.
Oppgaven består av å støtte salgsteamet med å spare tid, utvikle forretningen, og skape lønnsomme kundeforhold. Du vil hjelpe til med å utarbeide kontrakter tilpasset konsulentoppdragene våre, for å ivareta våre interesser samt sørge for at konsulentene og kundene blir ivaretatt på en god måte. Du vil hjelpe til med å få kontraktene signert i tide ved å sende ut signeringsoppdrag, og arkivere de signerte kontraktene på riktig sted. Håndtere administrasjon rundt dette for salgsteamet. Samle inn relevant info fra kundene og konsulentene ved behov.
Du må:
Ha kontroll på de juridiske faktorene
Du behøver ikke være utdannet innen juss, men det er en fordel om du har erfaring fra konsulentbransjen eller tilsvarende kontraktsroller
Vi bruker SSA-B mot kundene og en skreddersydd egen kontrakt, og i enkelte tilfeller kundens egen mal.
Ha kontroll på de kommersielle konsekvensene av ordlyden i kontrakten
Ha et kundeservice mindset slik at både konsulentene, kundene og det interne salgsteamet får rask og god hjelp av deg når nødvendig
Kommunisere flytende på både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
Ha struktur og orden i arbeidet ditt
Følgende er positivt, men ikke et must:
Systemorientert og flink til å sette deg inn i nye systemer, tilrettelegge dem og bruke dem
Øvrige forefallende oppgaver:
Bistå med forefallende oppgaver for å understøtte salgsteamet, slik som å legge relevant informasjon inn å vårt CRM-system og filarkiv
Holde orden og struktur i vårt filarkiv slik at flyter internt for oss
Generelle oppgaver som teamet trenger hjelp med og som kan spare tid for dem
Følgende er ikke et must eller en del av kjerneoppgavene, men er potensielle forefallende oppgaver for å skape en høyere stillings-% dersom du ønsker det:
Systemtekniske utsendinger for å understøtte salgsvirksomheten
Datainnføring og -oppdatering for å holde informasjonskvaliteten høy i konsulent- og leverandørbasen vår
Du får:
Høy fleksibilitet og frihet
Fingeren på pulsen i et selskap som opererer i en spennende bransje
Anledning til å jobbe for et selskap som hjelper kundene løse veldig viktige problemer, og som tilfører veldig høy verdi når vi gjør vår jobb ordentlig. Vi har mange veldig fornøyde kunder, og ønsker fortsette å videreutvikle disse.
Konkurransedyktig timelønn
5% OTP, behandlingsforsikring, samt noen flere ansattegoder
Jobbe i et lite og hyggelig arbeidsmiljø
Flotte lokaler i Spaces i Oslo sentrum, rett ved Tinghuset. Dette er coworking hvor alle fasilitetene er tatt hånd om for oss.
Høres dette spennende ut?
Da er det flott om du søker via skjema i annonsen:
Din CV
Litt info om deg og hvem du er
Når du evt. kan begynne, og i hvilken stillings-%
Hva slags arbeidssetup som du ser for deg
Hvorfor du mener at du kan tilføre verdi i denne rollen
Gjerne noen tanker om lønnsforventninger. Vi ser for oss en timelønn etter påløpt tid, og en minimums stillings-%
Ser fram til å høres!
PS! Utvalgte kandidater blir kalt inn for en uformell kaffeprat. Søk via skjemaet og så blir du kontaktet om du er aktuell. Hvis ikke får du en hyggelig tilbakemelding uansett.
PS2! Vi ønsker ikke salgshenvendelser fra annonsen.
Ferdigheter
- Engelsk
- Juridisk bistand
- Kontraktshåndtering
- Kundeservice
- Norsk
Om arbeidsgiveren
Norway Consulting AS er en IT-konsulentformidler som har operert på det norske IT-konsulentmarkedet siden 2016. Vi har omsatt for rundt 600 MNOK siden oppstarten.
Vi er 4 ansatte internt som jobber med Account Management, Sourcing/Delivery, Økonomi, og generell drift av selskapet.
Vi har rundt 50 IT-konsulenter i oppdrag. Vi har en avdeling i Polen for leveranse av polske IT-konsulenter. Vi foksuserer på fagområder som Design, Sikkerhet, Arkitektur, Systemutvikling, Dataanalyse, AI, Testing, Infrastruktur og drift, Prosjektledelse.
Med vårt enorme nettverk på rundt 10 000 teknologer i Norge er vi særdeles leveransedyktige når våre kunder trenger hjelp. Vårt største konkurransefortrinn er at vi ikke trenger å selge én bestemt konsulent, men at vi kan håndplukke den som er aller best match fra vårt enorme nettverk. Dette er noe kundene våre er meget glade for.
- Sektor: Privat
- Sted: Apotekergata 10, 0180 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Juridiske tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Forhandling, Konsulent, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
JobbMatch
BetaEr du kvalifisert for jobben?
Nysgjerrig på om du kvalifiserer til denne jobben? Med JobbMatch får du umiddelbar tilbakemelding på hvor godt din profil matcher stillingsutlysningen.
Nøkkelord
contract manager, it konsulent, konsulentbransjen, kontrakt, kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 307725019
- Sist endret
