Utløpt

Senior Customer Insight Analyst

Arbeidsgiver
Telenor Norge AS
Stillingstittel
Senior Customer Insight Analyst
Frist
01.10.2019
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med Telenor Norge AS

Vi digitaliserer Norge! Vil du være med?

Er du en kløpper til å analysere data fra apper og websider?

Telenor Bedrift er Telenors markedsutløp mot bedriftskunder i Norge. Telenor Bedrifts overordnede ambisjon er å være kundens foretrukne partner når de digitaliserer sine forretningsprosesser. Vi skal levere suverene kundeopplevelser basert på verdens raskeste mobilnett, markedsledende tjenester og personaliserte kundereiser.

Data Management & Insights er en avdeling i Telenor Bedrift der vi kontinuerlig jobber med å hente ny innsikt og forbedre våre datamodeller og innsiktsverktøy så vi kan å optimere kundereiser og beslutningsunderlag.

Et viktig område for oss er analyse av kunders bruksmønster i Telenors digitale selvbetjeningsløsninger, både apper og websider. Dette gjøres for å forbedre løsningene så vi kan gi kundene best mulig opplevelser på våre digitale flater. I rollen som Senior customer insight analyst vil du sikre at vi samler nødvendige data, definere og utføre analyser og sammen med andre fagmiljøer foreslå tiltak på grunnlag av dette. Tiltak kan f.eks. være endringer av websider, innhold, kampanjer, etc. Du vil også bidra til å lage innsiktsløsninger for å trekke ut informasjon fra denne type data. I stillingen vil du jobbe tett med andre enheter i Telenor Bedrift, med IT-miljøer, med data scientists, og med salg.

Vi ser etter deg som har:

  • Utdannelse relevant for webanalyse
  • Erfaring fra webanalyse-verktøy, fortrinnsvis Adobe Analytics
  • Erfaring fra øvrige verktøy innen Adobe Experience Cloud (Adobe Target, Adobe Audience Manager etc.) er en fordel
  • Erfaring fra A/B testing
  • Teknisk forståelse for oppbygging og tagging av websider og apper
  • Skandinavisk språk er en fordel
  • Nyutdannede kandidater vil også bli vurdert

I tillegg ønsker vi at du har følgende personlige egenskaper

  • Analytisk og løsningsorientert
  • Kvalitetsbevisst
  • Initiativrik og selvgående
  • Gode kommunikasjonsegenskaper
  • Lagspiller

Hvorfor jobbe i Telenor?

  • Mulighet til å være med på å forme Telenors satsing på digitale løsninger
  • Sterkt fagmiljø, med tilgang til store mengder data
  • Betalt fri hele påsken og mellom jul og nyttår
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Greit å vite

  • Stillingen er lokalisert på Fornebu
  • Søknadsfrist: 1. oktober 2019
  • Kontaktperson: Hallgeir Melbø: +47 98800793
  • Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av relevante kandidater gjennom Semac AS

Telenor arbeider kontinuerlig for forbedret kjønnsbalanse. Det er viktig for oss at våre ansatte gjenspeiler mangfoldet blant våre kunder, derfor ønsker Telenor mangfold blant våre ansatte når det gjelder kjønn, nasjonalitet, religion etc.

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. Vi jobber hver dag for å lede an digitaliseringen av Norge. Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i 12 land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på

www.telenor.no.

Sektor
Privat
Sted
Fornebu, 1360 Fornebu
Bransje
Telekommunikasjon
Stillingsfunksjon
Analyse

Nøkkelord

Analyst, Analyse

Følg firma
1586 følger dette firmaet

Fornebu, 1360 Fornebu

Annonseinformasjon

FINN-kode 157389624
Sist endret 2. okt. 2019 11:03

Rapporter annonse